خبرهای داغ:
جلسه شورای پشتیبانی نهضت سوادآموزی شهرستان همدان با ریاست معاون سیاسی امنیتی فرمانداری همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۳۳۶۱
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲

جلسه شورای پشتیبانی نهضت سوادآموزی شهرستان همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جلسه شورای پشتیبانی نهضت سوادآموزی شهرستان همدان امروز  با حضور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری همدان، معاون نهضت سوادآموزی استان همدان، مسئولین اداره آموزش و پرورش نواحی یک و دو همدان و شهرستان قهاوند  و اعضای شوراپشتيبانی در محل فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه بهمن پارسا رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک همدان با بیان مصوبات جلسه قبل و نحوه اجرایی شدن آنها، از تمام دستگاه‌ها که در خصوص جلسات شورای پشتیبانی و اجرای طرح ها همکاری لازم راداشته اند تشکر کرد.

در ادامه محمد پورداود با اشاره به  رویکرد جدید سازمان نهضت سوادآموزی به ارائه گزارشی از عملکرد اداره نهضت سوادآموزی استان همدان پرداخت.

همچنین در این جلسه علی اصغر ناظری‌پور معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شهرستان همدان به عنون رئیس جلسه به اشاره به اهمیت نهضت سوادآموزی بر عزم جدی دستگاه‌های اداری  و هم‌افزایی آنها در برای ریشه‌کنی بی سوادی در استان تاکید کرد.

اعضا نیز با ارائه گزارشی از اقدامات مجموعه زیر نظر خود در سوادآموزی مشکلات و مسائل موجود را بیان کردند و برای رفع موانع و مشکلات بحث و تبادل نظر و تصمیم‌گیری شد.

در پایان این جلسه از مسئولین ادارات نهضت سوادآموزی نواحی یک و دو همدان و شهرستان قهاوند و همچنینی اداراتی که بیشترین تلاش را در راستای کاهش بی سوادی در استان داشتند، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات