ساکی گفت: ما اکنون به آن درجه از آگاهی و فرهنگ رسیده ایم که با شکستن شیشه های بانک و اموال بیت المال حقوقمان را بگیریم.
کد خبر: ۸۹۷۳۳۴۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۶

محمد ساکی، مسئول کانون عالی کار استان البرز، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج با اشاره به اعتراضات خیابانی ناشی از بی توجهی مسئولین به مطالبات به حق اقتصادی و معیشتی کارگران و مردم گفت: امیدواریم مسئولین ما و مردم انقلابی ایران هوشیار باشند ما اکنون به آن درجه از آگاهی و فرهنگ رسیده ایم که با شکستن شیشه های بانک و اموال بیت المال حقوقمان را بگیریم.  تمام مردم  ما به آن درجه از شعور و آگاهی رسیده اند که با اعتراضات خیابانی نمی‌توان به حقمان برسیم بلکه با راهکارهای مسالمت آمیز و گفتگو و انتقاد از نحوه عملکرد مسئولین، اصلاحات داشته باشیم.

مردم و کارگران ما با شکستن شیشه بانک به دنبال حقوقشان نیستند

وی افزود: مردم باید خواسته های شان را قانونی کنند و از راه مجاری قانونی به مطالبات شان برسند . مسئولین نیز باید به مردم قول دهند که حرف های آنها را گوش کرده و مطالباتشان را عملی کنند. امیدواریم با هوشیاری مردم و مسئولین جلوی گرگ هایی که برای نظام جمهوری اسلامی ایران دندان تیز کرده اند بایستیم.  ما با عزت و عظمت ۳۷ سال است که در مقابل دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب ایستاده ایم و از استقلال و  تمامیت کشور و رهبر عزیزمان پشتیبانی کرده ایم  ما همواره شرمنده خون شهدا و خانواده آنها هستیم لذا از مردم عزیز درخواست دارم تا مطالبات به حق شان را از طریق مسالمت آمیز و قانونی پیگیری کنند تا این کشور مورد سوء استفاده گرگ های پلید قرار نگیرد و این سرزمین را همچون کشورهای سوریه و عراق به ویرانی نکشانند.

مسئول کانون عالی کار استان البرز  خاطرنشان کرد: مردم عزیزمان  می دانند که آمریکا هیچ وقت دلش برای  ما نمی سوزند  آقای ترامپ با تحریم‌های ظالمانه و سخت‌گیرانه خود هیچ وقت نمی‌تواند خیرخواه مردم ایران باشد این پلیدها کار را به جایی رساندند که در زلزله کرمانشاه اجازه ورود کمکها و خدمات بین المللی به داخل کشورمان را ندادند.

ارسال نظرات