فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در یادواره شهدای منطقه سیستان تاکید کرد
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در یادواره شهدای منطقه سیستان که در شهرستان زابل برگزار شد برضرورت توجه مسئولان به مشکلات معیشتی مردم تاکید کرد
کد خبر: ۸۹۷۳۳۲۷
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از زابل، سردار حسین معروفی درمراسم یادواره شهدای منظقه سیستان که در مصلی قدس زاهدان برگزارشد، اظهار داشت: توجه به اقتصاد، معیشت و انجام کار‌های بنیادی و اصیل نسخه شفابخش سیستان و بلوچستان به شمار می‌رود که در این راستا انتظار می‌رود مسئولان نسبت به این مقوله توجه نشان دهند.

وی افزود:مردم سیستان و بلوچستان و به ویژه منطقه سیستان با اینکه در دوران دفاع مقدس هیچ تهدیدی متوجه آن‌ها نبود، اما ۴۰۰ پاسدار شهید تقدیم انقلاب کرده اند.

وی تصریح کرد: مردم این خطه شایسته خدمت و  تکریم هستند، بنابراین نه تنها نیازمند ترحم نیستند بلکه نجیب و پای انقلاب ایستاده اند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در چند روز گذشته اولین شهری که مردم آن با تجمع چندین هزار نفره خود در مقابل اغتشاشگران ایستاد شهر زابل بود که نشان از ولایتمداری مردم این دیار دارد.

سردار معروفی با بیان اینکه آیت الله رئیسی در اسلام، امام و ولایت ذوب شده است، تصریح کرد: انتظار می‌رود در این سفر،آستان قدس رضوی نسبت به رفع مشکلات مردم این منطقه توجه نشان دهد و در حوزه اقتصاد مقاومتی و محرومیت زدایی گام بردارد
ارسال نظرات