مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار با حضور سردار قادر کریمی؛ فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی و جمعی از مسئولین شهرستان و مردم در محل سالن اجتماعات اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۳۳۱۲
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام رجبعلی قربانی؛ امام‌جمعه فتح‌آباد شهرستان رشتخوار ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای قیام ۱۹ دی‌ماه در قم گفت: یکی از مشکلات که دشمن امروز در تلاش برای ایجاد آن است، ایجاد ناامنی در کشور جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه در مبادی دینی ما بر امنیت تأکید فراوان شده است، با توجه به تحرکات اخیر دشمن در جهت ناامن سازی امنیت در کشور، افزود: دشمن امروز خودش متوجه شده است، که اگر بخواهد نظام یک کشور را هدف قرار دهد، بهترین راهکار دامن زدن بر ایجاد نامنی در سطح آن کشور است.

حجت‌الاسلام قربانی با تأکید بر اینکه کشور جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است، که در برابر استکبار جهانی ایستاده و ایستادگی می‌کند، اظهار داشت: دست استکبار جهانی امروز قطع‌شده است، از همین سبب سخت آمریکا درصدد است که امنیت جمهوری اسلامی ایران را بر هم بزند.

امام‌جمعه فتح‌آباد رشتخوار با تأکید بر این مطلب که دشمنان جمهوری اسلامی ایران در سخنان خود بار‌ها اعلام کرده‌اند که به دنبال کشاندن ناامنی به داخل خاک جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار داشت: با تمام نقشه‌های دشمن نیرویی که در برابر توطئه‌های دشمن ایستادگی کرد، نیروی مردمی جمهوری اسلامی ایران بود، که در تمامی شهر‌های کشور پاسخی کوبنده به دشمنان داد، به‌طوری‌که مثل خاک و خاشاک در راهپیمایی‌های اخیر کشور فتنه گران پس و کنار زده شدند.

در ادامه حجت‌الاسلام توکلی امام‌جمعه شهر جنگل نیز با توجه به آسیب‌های حاضر در شهر جنگل خواستار توجه بیشتر در رابطه با تجهیز و افزایش نیرو‌های نظامی در سطح شهر جنگل شهرستان رشتخوار شد.

محمد چوبی رئیس شورای شهر رشتخوار نیز در ادامه ضمن تقدیر از زحمات ۳ ساله ابوالحسن وفایی فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار انتصاب داود حاتمیان به‌عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی این شهرستان را تبریک گفت.

چوبی با اشاره به مسئولیت، خطیر نیروی انتظامی در کشور گفت: چنان چه نظم و امنیت در یک جامعه نباشد، آن جامعه به سربلندی نخواهد رسید، امروز اگر در هرجایی بنا به سرمایه‌گذاری باشد، حرف اول را امنیت می‌زند.

خالقداد عرب فرماندار شهرستان رشتخوار نیز با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای ۱۹ دی‌ماه ۵۶ در قم، با محکومیت حرکات منافقان که به دنبال ایجاد ناامنی در کشور بودند، با تقدیر از هوشیاری و حضور درصحنه مردم این شهرستان در محکوم کردن این حرکات گفت: شهرستان رشتخوار نماد همدلی و هم‌زبانی است، مردم شهرستان رشتخوار در طول یک هفته با ۲ بار حضور حماسی خود در محکوم کردن حرکات فتنه‌انگیز در کشور این را ثابت کردند، که همواره با بصیرت پشتیبان نظام و رهبری هستند.

فرماندار شهرستان رشتخوار در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه این شهرستان با توجه به جمعیت ۶۰ هزارنفری نیازمند برخورداری از پلیس‌راه و نظارت بیشتر بر مسیر‌هایی جاده‌ای است، افزود: یکی از اولویت‌های شهرستان رشتخوار راه‌اندازی پلیس‌راه در سطح این شهرستان است.

در ادامه ضمن تقدیر از زحمات ۳ ساله سرهنگ ابوالحسن وفایی فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار طی حکمی از سوی حسین اشتری فرمانده انتظامی کشور سرهنگ داود حاتمیان که سابقه حضور چندساله به‌عنوان جانشین انتظامی شهرستان خواف را در کارنامه خود دارد به مدت ۳ سال به‌عنوان فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار معرفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها