با اقدام به موقع سربازان گمنام امام زمان(عج)؛
6 نفر از سرشاخه‌های فعال در زمینه مدلینگ که مروج ابتذال و سبک زندگی غربی در جامعه بودند با رصدهای گسترده سازمان اطلاعات سپاه امام رضا(ع) در مشهد دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۹۷۳۲۹۰
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در خصوص اقدامات این باند اعلام داشت: سرشاخه‌های این باند با اغفال دختران جوان و تهیه فیلم و عکس از این افراد به عنوان مدلینگ در فضای مجازی فعالیت داشتند.

وی ادامه داد: این باند همچنینی اقدام به انتشار عکس‌های ناهنجار از مراجعه کنندگان خود با عناون مدل نموده و نیز محافل اختلاط زنان و مردان را تحت عنوان کلاس‌های آرایشگری تشکل داده بودند.

این منبع آگاه یادآور شد: آرایش و آموزش آرایشگری زنان توسط مردان و برنامه‌های خارج از کشور در این خصوص و هماهنگی با مربی‌های مرد و زن خارج از کشور هم از دیگر اقدامات این باند بود.

وی ابراز داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) سپاه خراسان رضوی با به دست آوردن اطلاعات دقیقی از محل اختفای ان باند عملیات گسترده‌ای را آغاز کردند.

این منبع آگاه افزود: در این عملیات ماموران موفق شدند در اقدامی غافلگیرانه ۶ سرشاخه اصلی این باند را پس از شناسای دستگیر کنند.

وی عنوان داشت: متهامان پس از انکه به مراجع قضایی تحول داده شدند در بازجویی به جرم خود اعتراف کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها