ائمه جماعت به وقت نماز مساجد نکا را یاری کنند

فاطمه شهابی یکی از یاوران نماز شهرستان نکا با اعلام اینکه به دلیل‌ نداشتن امام جماعت برای اقامه نماز صبح، در برخی از مساجد این ناحیه، نماز صبح اقامه نمی‌شود، گفت: امیدواریم در این بخش با فعال کردن نماز صبح، شاهد اقامه نماز جماعت صبح باشیم.
کد خبر: ۸۹۷۳۲۶۷
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا نیز با اعلام اینکه بهره‌برداری از نمازخانه امداد نکا با اعتبار 11 میلیون تومانی اجرایی شد، خاطرنشان کرد: در این بخش پنج میلیون تومان از کمک‌های امداد استان و بقیه را از کمک خیران بهره‌مند شدیم.

حسین بریمانی افزود: تلاش برای اقامه نماز در سطح اداره و ایجاد فضایی مناسب برای اقامه نماز از ضرورت‌های مهم بود که در این اداره اجرایی شد.

وی بیان کرد: امیدواریم این نمازخانه منشاء خیر بوده و همگان با اقامه نماز در این مکان مقدس، برای ترویج نماز و فرهنگ‌سازی در بین نسل جدید تلاش کنند.

فاطمه شهابی یکی از یاوران نماز شهرستان نکا نیز با اعلام اینکه به دلیل‌ نداشتن امام جماعت برای اقامه نماز صبح، در برخی از مساجد این ناحیه، نماز صبح اقامه نمی‌شود، گفت: امیدواریم در این بخش با فعال کردن نماز صبح، شاهد اقامه نماز جماعت صبح باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار