سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان:
با اطلاع رسانی مناسب خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی، احساس آرامش و رضایت مندی بیشتری در افکار عمومی و مردم استان ایجاد شود.
کد خبر: ۸۹۷۳۲۶۲
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان در جلسه شورای هماهنگی مسئولین روابط عمومی های حوزه انرژی استان، انسجام، هماهنگی و وحدت رویه روابط عمومی های استان در برگزاری مطلوب مراسم گرامیداشت دهه فجر را ضروری دانست و گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چارچوب تاکیدات مقام معظم رهبری و ابلاغیه های دولت است و مسئولین روابط عمومی دستگاه های اجرایی می توانند از این فرصت برای اطلاع رسانی خدمات حوزه خود به مردم و ایجاد اعتماد و آرامش عمومی استفاده نمایند.

ادریس سالاری به تغییرات و جهش های صورت گرفته در بخش های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، پزشکی و ... در کشور در مقایسه با 40 سال گذشته اشاره کرد و افزود: اگرچه وضعیت کنونی با ایده آل ها و شرایط مطلوب مورد نظر انقلاب و نظام هنوز فاصله دارد ولی ایران اسلامی در بخش های مختلف، پس از پیروزی انقلاب تاکنون، حرکت رو‌به رشدی را داشته است.

 وی با اشاره به درپیش بودن ایام گرامیداشت دهه فجر، بر ضرورت توجه به حوزه اطلاع رسانی در این ایام تاکید و اظهار داشت: مسئولین روابط عمومی دستگاه های اجرایی هم به لحاظ تبیین و مدیریت ارتباطات درون سازمانی و هم به لحاظ ارتباط با افکار عموم جامعه و مردم در تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی نقش و رسالتی سنگینی بر دوش دارند و باید در راستای تبیین شعارها و آرمان های انقلاب و نظام اسلامی در جامعه اهتمام جدی داشته باشند.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان در ادامه به میزان نفوذ هر یک از بخش های اطلاع رسانی در افکار عمومی جامعه اشاره نمود و خاطرنشان کرد: مسئولین روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان باید با بهره گیری از تمامی ظرفیت ابزارهای اطلاع رسانی در حوزه های مختلف رسانه های صوتی و تصویری، مکتوب، رسانه های مدرن و دیجیتال و رسانه های سنتی، فعالیت های خود را تنها به یک حوزه محدود نکنند و از همه ظرفیت های اطلاع رسانی موجود، حداکثر استفاده را داشته باشند.

سالاری، انعکاس مشکلات و موانع هر بخش به مدیران و مسئولین اجرایی در جهت یافتن راه حل های مناسب و کاربردی را از دیگر وظایف فعالین حوزه روابط عمومی برشمرد و افزود: خوشبختانه مدیران حوزه روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان در طول یکسال گذشته، توانمندی ها و شایستگی های خود را به خوبی در زمینه اطلاع رسانی نشان داده اند هر چند به شکل مناسبتر و تاثیرگذارتری می توان از این شرایط بهره مند شد.

وی با اشاره به برخی رویدادها و اغتشاشات اخیر به ویژه در استان زنجان که همواره در حوزه امنیت عمومی و کاهش آسیب های اجتماعی یکی از استان های سرآمد کشور به شمار می رود ، تصریح کرد: با اطلاع رسانی مناسب خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی، احساس آرامش و رضایت مندی بیشتری در افکار عمومی و مردم استان ایجاد شود.

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری زنجان در بخش دیگری از سخنان خود، شورای هماهنگی مسئولین روابط عمومی در حوزه های مختلف را بازوان توانمند شورای روابط عمومی های استان عنوان کرد و گفت: با هم افزایی و انجام برنامه های مشترک می توان تاثیرات مطلوبی در زمینه فرهنگسازی و کاهش مصرف بی رویه در حوزه انرژی استان را شاهد بود.

سالاری، انرژی را یکی از منابع ملی دانست که درصورت اتلاف، زمان و هزینه بالایی برای جبران آن صرف خواهد شد و برخی از انرژی ها نیز بصورت تجدیدناپذیر هستند که عملا جبران آن ها، بسیار دشوار خواهد بود.

گفتنی است در این جلسه ضمن ارائه نظرات و پیشنهادات مسئولین روابط عمومی دستگاه های حوزه انرژی استان، محمد علیاری مسئول روابط عمومی شرکت توزیع و پخش فراورد های نفتی استان بعنوان دبیر و رابط این شورا با شورای روابط عمومی های استان انتخاب شد.

ارسال نظرات