حیدری افزود: توجه به اقامه نماز در ادارات شهرستان نکا با قوت انجام شده است و در این بخش کمیته امداد نکا در اولین اقدام، نسبت به ساخت و تجهیز نماز خانه اقدام کرد.
کد خبر: ۸۹۷۳۲۵۲
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مصطفی باقری در جلسه ستاد اقامه نماز نکا با موضوع نماز و فضای مجازی در نماز خانه کمیته امداد این شهرستان اظهار کرد: حضور امام جماعات در مساجد و ارائه مطالب جدید و ارزنده از مسائل مهمی است که نباید از نظر دور نگه داشته شود.

وی افزود: توجه به اقامه نماز در ادارات شهرستان نکا با قوت انجام شده است و در این بخش کمیته امداد نکا در اولین اقدام، نسبت به ساخت و تجهیز نماز خانه اقدام کرد.

دبیر ستاد اقامه نماز نکا ادامه داد: با توجه به اینکه تلاش برای اقامه نماز جماعت در اول وقت به ادارات تأکید شده است، جلسات در هنگام اذان هم لغو و نماز جدی گرفته شده است و تمام ادارات شهرستان در این بخش رصد می‌شوند.

باقری گفت: از سال گذشته در راستای اجرای مطالبات مقام معظم رهبری در مورد باز بودن درب مساجد برای اقامه نماز صبح، در تلاش شده است تا تعداد مساجد بیشتری را برای اقامه نماز صبح در دستور کار داشته باشیم.

وی بیان کرد: دومین اجلاسیه نماز در بهمن ماه سال جاری در نکا برگزار می‌شود و تلاش برای هرچه بهتر شدن این همایش و اجلاسیه با قوت در دست انجام و برنامه‌ریزی است.

دبیر ستاد اقامه نماز نکا با تأکید بر اینکه در سال گذشته مقرر شد که المان نماز برای شهر توسط شهرداری طراحی شود، یادآور شد: این طرح در سال گذشته اجرایی نشد و امیدواریم با تغییر شهردار، شاهد اجرایی شدن این مهم باشیم.

باقری گفت: کتیبه نویس نماز در مکان‌های در نظر گرفته در سطح شهر هم جدی گرفته شود و همچنین طرح خانواده مطهر توسط بهزیستی و امداد با قوت اجرایی شود.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها