مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه تخریب کردن امامزاده، مسجد و آتش زدن قرآن کریم پروژه جدید دشمن برای اهانت به مقدسات است، تصریح کرد: عده‌ای زنجیر شده دست رژیم صهیونیستی هستند و با هدف‌های مشخص به مقدسات اهانت می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۷۳۲۴۳
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در دوره آموزشی توانمندسازی ارکان مساجد (ائمه جماعات، هیأت امنا، خادمان مساجد و فرماندهان پایگاه برادر، خواهر و اعضای شورای پایگاه) مساجد الگو و سطح یک مازندران در سپاه کربلا اظهار کرد: دشمن فهمید از چه راهی باید ورود پیدا کند و به‌خاطر همین مسائل حزبی، اقتصادی و مقدسات را وسط کشیده است.

وی با بیان اینکه دشمن در مشهد ابتدا با تخریب چهره‌های ولایی مانند آیت‌الله علم‌الهدی این فتنه جدید را آغاز کرد، افزود: دشمن سواری‌های خوبی از برخی چهره‌های اغتشاشگر و افراد به‌ظاهر انقلابی گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه تخریب کردن امامزاده، مسجد و آتش زدن قرآن کریم پروژه جدید دشمن برای اهانت به مقدسات است، تصریح کرد: عده‌ای زنجیر شده دست رژیم صهیونیستی هستند و با هدف‌های مشخص به مقدسات اهانت می‌کنند.

حیدری با بیان اینکه دشمن به اندازه‌ای در جامعه نفوذ کرده که می‌بینیم خانواده مذهبی است اما فرزند آن قرآن آتش می‌زند، اضافه کرد: دشمن با فضای مجازی به اندازه‌ای روی جوانان ما کار کرده است که به راحتی به مقدسات توهین می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن جنگ احزاب و مقدسات را در کشور به راه انداخته است، افزود: دشمن شکست‌های زیادی از جمهوری اسلامی خورده است مانند حمله موشکی به دیرالزور سوریه و منهدم کردن گروه‌های تکفیری و خوب می‌داند که با حمله نظامی موفق نخواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه برخی‌ها در خارج به اغتشاشگران پول می‌دهند تا در کشور آشوب ایجاد کنند، خاطرنشان کرد: دشمن امروز در فضای مجازی در حال ایجاد جنگ روانی، احزاب و اعتقادات است.

حیدری با بیان اینکه در مساجد باید جوانان را جذب کنیم تا به سمت و سوی انحرافات کشیده نشوند، ادامه داد: هیأت امنا باید با خوش‌رویی پذیرای بسیجیان و جوانان در مساجد باشند.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد به دنبال این هستند در سخنرانی‌ها و منبرها اسمی از انقلاب اسلامی آورده نشود، تصریح کرد: قیام امام حسین(ع) انقلاب سیاست در فکر و اندیشه بوده است و انقلاب امام حسین(ع) باید در مساجد ایجاد تا جلوی این اغتشاشات گرفته شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه مسجدمحور کردن حلقه صالحین و اعتلای کلمه مقدس بسیج در مساجد اقدام ارزشمندی است که باید تقویت شود، افزود: مسجد تولیت و مالکیت ندارد و باید در تمامی مساجد استان اذان پخش شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها