خبرهای داغ:
مراسم گرامیداشت شهدای عرفه سرلشکر پاسدار شهید حاج احمد کاظمی و 11 تن از یارانش و هفتمین روز خاکسپاری شهید مدافع انقلاب سجاد شاه سنایی برگزار می شود
کد خبر: ۸۹۷۳۲۰۹
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، مراسم گرامیداشت شهدای عرفه و هفتمین روز خاکسپاری شهید مدافع انقلاب سجاد شاه سنایی با حضور خانواده‌های شهدا مردم شهید پرور استان و سخنرانی سردار فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین روز پنجشنبه ۲۱ دیماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در خیمه‌ی حسینی گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

سردار شهید حاج احمد کاظمی‌فرمانده نیروی زمینی سپاه به همراه ۱۱ تن از همرزمانش در ایام عرفه در ۱۹ دی ماه ۱۳۸۴ بر اثر سانحه سقوط هواپیما  در ارومیه به شهادت رسیدند.

این فرمانده دلاور جبهه‌های حق علیه باطل از جمله سردارانی بود که در طول دوران دفاع مقدس در صف اول نبرد حاضر و به دفاع از کیان انقلاب اسلامی‌پرداخت. شهیداحمد کاظمی‌در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن  مسوولیت‌های مختلفی از جمله فرماندهی لشگر ۸ نجف اشرف، فرماندهی قرارگاه حمزه سیدالشهدا، فرماندهی نیروی هوافضای سپاه و فرماندهی نیروی زمینی سپاه را در کارنامه پرافتخار خود دارد.

شهید سجاد شاه‌سنایی پاسدار نیروی هوافضای سپاه در استان اصفهان که اخیرا توسط اغتشاش گران بر اثر شلیک مستقیم در منطقه کهریزسنگ نجف آباد به شهادت رسید.

این شهید بزرگوار حدود ۳۰ ساله و هم رزم شهید مدافع حرم علی شاه‌سنایی بود که دو فرزند ۲ و ۵ ساله پسر داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها