مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی:

برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی فعالان بخش گردشگری در اراک

دوره آموزشی توانمند سازی فعالان بخش گردشگری باحضور مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان در دو روز شنبه و یک شنبه 16و17 دی ماه، در مرکز جامع علمی کاربردی صنایع دستی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۳۲۰۰
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سید محمدحسینی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان مرکزی گفت: هدف از برگزاری این دوره ها ارائه راهکارهای عملی برای افزایش کیفیت خدمات، ارتباط مطلوب با دریافت کنندگان خدمات گردشگری، فراگیری درک بهتر ازنحوه ارتباطات صحیح با گردشگران، آشنایی با اصول مهارت های فردی وارتباطی، افزایش امنیت ورضایت مندی گردشگران، آشنایی با مفاهیم کلیدی شناخت صنعت گردشگری و میراث فرهنگی استان عنوان کرد.

وی ضمن اشاره به اهمیت آموزش در توسعه پایدار گردشگری افزود: یکی از اجزای مهم صنعت گردشگری نیروی انسانی است که برگزاری دوره های متعدد آموزشی برای منابع انسانی شاغل در این صنعت می تواند نقش موثری در شناخت و درک بهتر آن و ارتقای سطح ارائه خدمات به گردشگران را به دنبال داشته باشد.

حسینی ادامه داد : امیدواریم با برگزاری این طرح آموزشی منابع انسانی شاغل در حوزه گردشگری هر چه بیشتر با مفاهیم ومبانی گردشگری، آداب معاشرت و الگوهای رفتاری با مشتریان و روش های افزایش رضایتمندی گردشگران آشنا شده و از این طریق بتوانیم گام موثری در رونق و توسعه پایدار گردشگری استان برداریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان مرکزی  تصریح کرد :دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان واسطه میان عرضه کننده و متقاضی با ایجاد تعامل و فراهم آوردن زمینه ارتباطی با بنگاه‌ها و موسسات مسافرتی و گردشگری در داخل و خارج از کشور نقش پررنگ و تاثیرگذاری در تکامل و توسعه صنعت گردشگری داشته و راه را برای ورود گردشگران هموار می‌کنند. امیدواریم با افزایش توان بهره‌برداری بهینه از ظرفیت‌های گردشگری، شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش این صنعت در استان باشیم.

52 دفتر خدمات مسافرتی در سطح استان مرکزی فعال است.

ارسال نظرات