همایش تخصصی آموزشی شهرداران مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۳۱۷۷
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران گفت: این همایش با هدف آموزش و توانمند سازی شهرداران و آشنایی با اصول و مبانی مدیریت شهری در یابلسر برگزار شد

سیدمحمد محمدی تاکامی افزود: در این نشست تخصصی شهرداران به بررسی قانون شهرداری و شوراها، قوانین و مقررات مالی و معاملاتی شهرداری ها، ساختار و تشکیلات سازمانی شهرداری و سازمان های تابعه، کمیسیون های شهرداری، مقررات شهرسازی مرتبط با شهرداری ها، اصول و مبانی مدیریت خدمات شهری،آشنایی با محدوده های شهری و طرح های توسعه شهری پرداختند.

وی تصریح کرد: بر اساس آمارهای رسمی ، روزانه بیش از سه هزار تن زباله در مازندران تولید می شود و این میزان با احتساب زباله تولیدی گردشگران در برخی از فصول سال تا 2 برابر افزایش می یابد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری مازندران ادامه داد: گستردگی معضل زباله در مازندران سبب شده است تا مدیریت پسماند در این استان منطقه بندی شود تا برنامه ریزی برای حل آن با سرعت و کیفیت بهتری صورت گیرد.

تاکامی یاد آور شد: هم اکنون این استان در مدیریت زباله و پسماند به 9 منطقه تقسیم شده است و این تقسیم بندی هم مبتنی بر راه حل های اندیشیده شده برای حل معضل است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها