خبرهای داغ:
این نشست با حضور کارکنان سپاه ناحیه بجنورد و سخنرانی حجت الاسلام زحمت کش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۳۱۷۱
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ این نشست  با حضور کارکنان سپاه ناحیه بجنورد و  سخنرانی حجت الاسلام زحمت کش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جوادالائمه (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام زحمت کش در جمع کارکنان سپاه ناحیه بجنورد گفت: قرآن کریم سه مرحله مهم را برای اداره حکومت اسلامی بیان میکند و هر نظام اسلامی نیز باید این سه مرحله را در دستور کار داشته باشد.

وی  عزت ، قدرت و هیبت را سه مرحله اداره حکومت اسلامی دانست و افزود: روحیه انقلابی گری یک عزت است و به همین سبب جامعه اسلامی باید به سمتی حرکت کند  که تمامی افراد با عزت زندگی کنند ،انقلاب اسلامی را انسان های عزتمند به وجود آورده اند، دشمن همواره هر کاری میکند تا عزت مردم شریف ایران را خدشه دار و از بین ببرد.

وی در پایان افزود: از دلایل مهم بروز فتنه اخیر به واسطه تجربه ای بود که دشمن از سال 1388 به دست آورده بود و ما نیز با تحلیل مناسب باید جلوی فتنه را بگیریم ، مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) بیان فرمودند: که فتنه های خطرناک تری در پیشرو است و ما باید با تدبیر و تحلیل مناسب پایدار بمانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها