خبرهای داغ:
مدیر کل تعاون٬ کار و رفاه اجتماعی استان قزوین اذعان کرد:

آغاز اعطای وام اشتغال روستایی به متقاضیان

بابایی گفت: همه کارآفرینان و سرمایه گذاران روستایی می‌توانند برای معرفی طرح‌های خود به دستگاه اجرایی مربوطه مراجعه نمایند
کد خبر: ۸۹۷۳۱۶۰
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

مسعود بابایی مدیر کل تعاون٬ کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: همه کارآفرینان و سرمایه گذاران روستایی از امروز می‌توانند برای معرفی طرح‌های خود به دستگاه اجرایی مربوطه مراجعه نمایند.
وی گفت: کار آفرینان و سرمایه گذاران روستایی می توانند ازطریق مراجعه به دستگاه مربوطه وارد پروسه دریافت تسهیلات شده و طرح های اشتغالزایی خود را اجرا نمایند.
مدیر کل تعاون٬ کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اعتبار تخصیص یافته به این امر اظهار کرد: ۱۲ هزار میلیارد تومان برای تسهیلات اشتغال روستایی اختصاص یافته که واجدین شرایط می توانند با ثبت نام در سایت از این تسهیلات استفاده نمایند.
بابایی عنوان‌کرد: همچنین در جهت حمایت از اشتغالزایی٬ بانک مرکزی نیز ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح اشتغال فراگیر اختصاص داده است.
وی افزود: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی٬ تولید و اشتغال٬ این اداره کل نیز آنچه در توان دارد در جهت حمایت از کارآفرینان و تولید گران استان دریغ نخواهد کرد.
1010/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها