خبرهای داغ:
در استان قزوین صورت گرفته است:

بهره مندی بیش از 2 هزار و 500 واحد صنعتی از نعمت گاز در استان قزوین

طی 9 ماهه نخست سال جاری، 122 واحد صنعتی عمده و جزء در استان قزوین به شبکه سراسری گاز متصل شده‌اند که با گازرسانی به این تعداد واحد صنعتی در مجموع 2 هزار و 580 واحد صنعتی و تولیدی، هم اکنون در استان قزوین از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
کد خبر: ۸۹۷۳۱۵۹
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین، با اشاره به تلاش های انجام شده در زمینه توسعه گازرسانی به صنایع استان اظهار کرد: توسعه گازرسانی به واحد های صنعتی از اولویت های شرکت گاز استان قزوین است که بر همین اساس علاوه بر 122 واحدی که در نه ماهه ابتدایی سال 1396 گازدار شده اند امیدواریم بستر لازم برای گازرسانی به 40 واحد دیگر نیز تا پایان سال فراهم شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان در خصوص اعتبار هزینه شده برای گازرسانی به واحدهای صنعتی گفت: هزینه عملیات گازرسانی به این 122 واحد 34 میلیارد ریال بوده است و بودجه پیش بینی شده برای 40 واحد صنعتی در دست اجراء نیز 11 میلیارد است.
بوشهری همچنین از تحویل حدود 643 میلیون و 126 هزار متر مکعب گاز از ابتدای امسال تا پایان آذر ماه به واحدهای صنعتی استان خبرداد و افزود: این میزان مصرف، نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 10 درصدی را نشان می دهد.
1001/پ20/ب.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار