مدیر آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد با بیان اینکه در حوزه آسیب های اجتماعی بر هیچ کس پوشیده نیست که چه اتفاقاتی رخ می دهد، گفت: مجموعه تمام اقدامات باید در جهت کاهش آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان باشد.
کد خبر: ۸۹۷۳۱۴۰
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسن صداقتی در جمع مدیران مدارس شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: جمهوری اسلامی به لحاظ اهداف، شعارها و حمایت هایی که در چارچوب دین و قانون دارد با رویه برخی کشورها در تضاد است و این بر هیچ کس پوشیده نیست.

آتش زدن پرچم مقدس ایران از سمت همه مردم محکوم می شود

وی با بیان اینکه دشمنی آمریکا، اسرائیل و دیگر کشورهای غربی با جمهوری اسلامی ایران برای همه عیان است، خاطرنشان کرد: مطمئناً مردم با یکسری مشکلات اقتصادی و بیکاری مواجه هستند ولی راه حل آن این نیست که اعتراضات در کف خیابان باشد تا شرایط را برای ورود دشمنان فراهم کند.

مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد با تاکید بر اینکه ایران در دوران دفاع مقدس برای نصب پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بر روی اماکن و امکانات گرفته شده از دشمن بعثی شهید تقدیم کرده است، تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر پرچم مقدس کشور را آتش زدند و این عمل از سمت همه مردم ایران محکوم می شود.

پرچم جزو مقدسات این کشور است / انقلاب اسلامی مفت و آسان به دست نیامده است

وی با بیان اینکه پرچم جمهوری اسلامی ایران جزء مقدسات این نظام و کشور است، اذعان کرد: آتش زدن پرچم مقدس ایران اسلامی و تخریب اموال عمومی و بیت المال هیچ منفعتی ندارد و نباید افرادی که دل در گرو این آب و خاک دارند با دشمن همراهی کنند.

صداقتی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران مفت و آسان به دست نیامده است و چندین هزار شهید به پای اعتلای نظام تقدیم شد، عنوان کرد: هنوز برخی از جانبازان عزیز، رنج آن دوران را با خود به همراه دارند و محکم پای آرمان های این نظام و انقلاب ایستاده اند.

محکم پای انقلاب ایستادگی می‌کنیم

وی با اشاره به اینکه ما هم باید خیلی محکم پای این انقلاب ایستادگی کنیم، تصریح کرد: باید مراقب باشیم که افکار نوجوانان و جوانان ما دست خوش یکسری کج روی هایی که هیچ رنگ و بویی از اسلامیت ندارد قرار نگیرد تا شاهد اعتلای روز افزون نظام اسلامی باشیم و این انقلاب را تحویل صاحب اصلی آن، امام عصر (عج) بدهیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه در حوزه آسیب های اجتماعی بر هیچ کس پوشیده نیست که چه اتفاقاتی رخ می دهد، تشریح کرد: مجموعه تمام اقدامات باید در جهت کاهش آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان باشد.

راه های مبارزه با آسیب های اجتماعی در آموزش و پرورش بومی سازی شود

وی با تاکید بر اینکه امروز برخی خانواده به واسطه ورود آسیب های اجتماعی وقت کمتری برای فرزندان خود می گذارند، بیان کرد: نگاه به آموزش و پرورش به لحاظ جمعیتی زیادی که با این نهاد در ارتباط هستند یک نگاه جدی است.

صداقتی با اشاره به اینکه اگر از این حوزه غافل شویم مطمئنا وضعیت آسیب های اجتماعی بدتر می شود، تاکید کرد: مجموعه آموزش و پرورش با بومی سازی راه های مبارزه با آُسیب های اجتماعی در جهت تحکیم بنیان خانواده گام بردارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها