در اولین روز از همایش «۱۰ روز با عکاسان»
در اولین روز از برگزاری ششمین همایش «۱۰ روز با عکاسان»، نمایشگاه عکس «انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس» در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۳۱۱۱
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹

به گزارش سرویس بنیاد فرهنگی روایت فتح خبرگزاری بسیج، در اولین روز از برگزاری ششمین همایش «10 روز با عکاسان»، نمایشگاه عکس «انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس» با حضور محمدحسین حیدری مدیر «انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس»، ساعد نیک‌ذات دبیر همایش 10 روز با عکاسان، حسن غفاری عکاس مستند اجتماعی، مریم کاظم زاده خبرنگار و عکاس دفاع مقدس و همسر شهید اصغر وصالی و رضیه غبیشی عکاس و نویسنده دفاع مقدس و همسر عکاسِ شهید منصور عطشانی برگزار شد.

«انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس» در جریان برگزاری ششمین همایش «10 روز با عکاسان»، سه نمایشگاه عکس با موضوع دفاع مقدس را برگزار کرد؛ اولین نمایشگاه «18 فریم از یک حلقه از جنگ» نام دارد که شامل عکس‌های حمیدرضا ولی است. در دومین و سومین نمایشگاه به زندگی و آثار شهید منصور عطشانی پرداخته‌ شده است؛ این شهید بزرگوار به همراه خانواده خود در تمام سال‌های جنگ در آبادان و جزیره مینو که جزء مناطق در تیررس دشمن بوده حضور داشته‌اند؛ در نمایشگاه دوم 21 قطعه از عکس‌هایی که توسط شهید عطشانی ثبت شده و در نمایشگاه سوم 21 قطعه از عکس‌هایی که روایتگر زندگی این عکاسِ شهید و خانواده‌شان در دوران محاصره در جزیره مینو است به معرض نمایش عموم قرار داده شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه تا 24 آذرماه به خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان ایرانشهر، بوستان هنرمندان مراجعه کنند.

ارسال نظرات