خبرهای داغ:
محمدی گفت: دوره های آموزشی موجب ارتقاء سطح خدمات اداری به مردم است در عین حال باید برای ارتقاء سطح خدمات به سمت الکترونیکی شدن فعالیت های اداری و استفاده بهینه از فناوری های نوین حرکت کرد.
کد خبر: ۸۹۷۳۱۰۸
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده ولی فقیه  و رئیس سازمان و امور خیریه در همایش ودوره آموزشی مسئولان و کارشناسان دبیرخانه حوزه ریاست سازمان اوقاف با تاکید بر اینکه دبیرخانه ها با مردم و مراجعات مردمی سروکار دارند تصریح کرد:  این بخش از سازمان اوقاف باید با اخلاق و رفتار حسنه و ادب و احترام با ارباب رجوع برخورد کنند تا مردم با رضایت خاطر به سازمان اوقاف وارد و خارج شوند.

رئیس سازمان اوقاف پاسخگویی و پاسخگو بودن به مردم و خدمت شایسته به مردم را یکی از وظایف کارکنان اوقاف در بخش های  مختلف برشمرد و خواستار سرعت بخشی به انجام وظایف با رعایت نظم و انضباط کاری شد.

حجت الاسلام محمدی مراجعات مکرر مردم برای پیگیری یک درخواست و نامه را مضر دانست و افزود: حل مشکلات مردم و پاسخگویی به مکاتبات باید در اسرع وقت و با رعایت شرایط و مصالح در اولویت کاری باشد.

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه ارتقاء سطح مهارت ها و کسب تجربیات لازم را مورد تاکید قرارداد و افزود: دوره های آموزشی موجب ارتقاء سطح خدمات اداری به مردم است در عین حال باید برای ارتقاء سطح خدمات به سمت الکترونیکی شدن فعالیت های اداری و استفاده بهینه از فناوری های نوین حرکت کرد.

رئیس سازمان اوقاف خاطرنشان کرد:  حفظ سوابق و اسناد موقوفات و رقبات یکی از وظایف امور اداری ودبیرخانه ها و لازمه حفظ و احیاء موقوفات و دفاع از حقوق  موقوفات در سایر دستگاه ها است

حجت الاسلام محمدی بهره گیری از تجربیات موفق و نظارت و کنترل را لازمه ارائه خدمات مطلوب اداری دانست و تصریح کرد:  بازرسی، نظارت و کنترل بر امور اداری و فعالیت ها موجب حسن انجام کار و شناسایی نقط قوت و ضعف است که باید به طور مستمر به آن توجه کرد.

 رئیس سازمان  اوقاف با بیان این که خدایی بودن و خدانگری در امور باید سرلوحه کارها باشد تاکید کرد: ملاک و معیار در امور دنیوی      و نیز کارهای مختلف  برای خدا کار کردن باید باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها