دبیر شورای دبیرخانه آزاداندیشی بسیج دانشجویی یزد در گفتگو با خبرنگار بسیج دانشجویی با اشاره به اهمیت کار محتوایی و ایجاد اتاق فکر در بین قشر دانشجویی از راه‌اندازی اندیشگاه‌های تفکر انقلاب اسلامی در دانشگاه‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۳۰۹۵
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، امیرمحمد رحیمی، دبیر شورای دبیرخانه آزاداندیشی بسیج دانشجویی استان  با اشاره به اهمیت کار محتوایی و حساسیت ایجاد اتاق فکر در بین قشر متفکر و پیشرو دانشجو برای بررسی چالش‌های اساسی کشور، به تشریح فعالیت‌های متنوع دبیرخانه آزاداندیشی بسیج دانشجویی استان یزد در این راستا پرداخت.

عضو شورای تبیین موضوع بسیج دانشجویی استان بابیان اینکه این مجموعه در کنار مسئولیت خود در تسهیل و پشتیبانی از مراسمت آزاداندیشی، اندیشگاه‌های تفکر انقلاب اسلامی را در سطح دانشگاه‌های استان ایجاد نموده، تصریح کرد: انجام این مهم به این جهت بوده تا بستر لازم برای افراد اندیشمند و دغدغه‌مند به مسائل نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهت آسیب‌شناسی مسائل مهم کشور فراهم شود.

رحیمی ادامه داد: یقینا حرکت به‌سوی جنبش نرم افزاری مد نظر رهبری معظم انقلاب اسلامی از موارد بسیار مهم و کلیدی برای حل مشکلات جاری در ایران عزیز است که قاعدتاً دانشگاه به عنوان یک‌نهاد انسان‌ساز و مولد علم بایستی در خط مقدم این حرکت عظیم باشد.

این فعال دانشجویی با تأکید بر اینکه در این راستا کاووش و چاره‌جویی صحیح و دقیق از مسائل در سطح دانشگاه‌ها یک امر حیاتی محسوب می‌شود؛ خاطرنشان کرد: در اندیش گاه‌های تفکر انقلاب اسلامی بسیج دانشجویی زمینه پرداختن به این امر تحقق‌یافته است که خود مؤکد اهمیت بالای فعالیت اندیشگاه‌ها در سطح دانشگاه‌های استان است.

دبیر شورای دبیرخانه آزاداندیشی بسیج دانشجویی استان با اشاره به اینکه در طول مدت فعالیت این مجموعه سعی شده تا در دانشگاه‌های اصلی استان، هیئت اندیشه‌ورز و اندیشگاه‌های انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها ساماندهی شوند و به فعالیت بپردازند، اظهار داشت: در ترم تحصلی گذشتهاندیشگاه انقلاب اسلامی دانشگاه علم وهنر یزد از مراکزی بوده که با برگزاری مدون جلسات و تهیه محتوا بهینه توانسته جایگاه برتر استان را به خود اختصاص دهد.

رحیمی در پایان با شااره به اینکه برگزاری مسابقات گوناگون و منسجم‌تر کردن جلسات و برگزاری برنامه‌های پرمحتوا‌تر و کاربردی‌تر در دستور کار این مجموعه قرار داد، یادآور شد: پیش برد اهداف در این راستا و تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب پیرامون موضوعات جنبش نرم افزاری و تولید علم نیاز به توجه بیشتر قشر دانشگاهی و مسئولین ذی ربط دارد.
ارسال نظرات