سید ساجد یعقوبی
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران:
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران گفت: ایران سیلی‌های بسیاری را در منطقه به آمریکا زده است و نخستین شکست آمریکا از ایران شکست تروریست‌های داعش در عراق و سوریه بود که با حمایت‌های آمریکا سعی در کتشتار امت اسلامی داشتند.
کد خبر: ۸۹۷۳۰۵۹
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲

شکست تروریست‌های داعش، شکست آمریکا از ایران بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار محمدرضا نقدی عصر دیروز در مراسم یادواره کشوری شهدای انقلاب نیارق که در مسجد صاحب‌الزمان روستای نیارق برگزار شد، اظهار کرد: آمریکا در چند ماه گذشته چندین سیلی از رزمندگان اسلام در منطقه خورده است.‏

وی گفت: آمریکا اولین سیلی را در آزادسازی موصل و دومین سیلی را در کردستان عراق از نیروهای ایرانی خورد که باعث عقب‌نشینی استراتژیک آمریکا در منطقه شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه تصریح کرد: آمریکا همچنین سیلی سوم را زمانی خورد که بعد از دزدیدن نخست وزیر لبنان و ندانم کاری‌هایی که در این زمینه بدست رژیم آل سعود انجام داد و بعد از اقدام قاطعانه سربازان ولایت پشیمان شده است.

سردار نقدی با اشاره به نفوذ و قدرت نظام ولایی ایران در قلب های مردم منطقه اکنون یمنی ها با تمامی فشارهای کشورهای استکباری رژیم آل سعود ایستاده اند و تا امروز شاهدیم که موشک های یمنی کاخ های آل سعود را به لرزه در آورده است.

وی با اشاره به دستپاچگی آمریکا در اقدامات خود در منطقه افزود: آمریکا هر روز خطاهای بزرگتر از گذشته در منطقه انجام می‌دهد و بعد از آن از کرده خود پشیمان می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ‏با اشاره به سیاست‌های غلط استکبار جهانی در خصوص رژیم کودک‌کش صهیونیستی افزود: 20 سال است که اینها سعی کرده اند مسئله اصلی جهان اسلام را نفوذ ایران در منطقه نشان بدهند ولی رئیس جمهور نادان آمریکا با یک جرقه دوباره فلسطین را به مسئله اول جهان اسلام تبدیل کرده است.

سردار نقدی گفت: ما یک کشور مردم‌سالار هستیم و کشورهای استکباری بعد از شکست‌های متعدد در منطقه سعی دارند در داخل کشور اختلاف ایجاد کنند که آن هم با بصیرت مردم با شکست مواجه می‌شود.

وی با اشاره به رشادت‌های شهدای روستای نیارق در ایام انقلاب افزود: بصیرت مردم این منطقه در آن زمان در کشور مثال‌زدنی بوده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه با بیان اینکه اگر امروز پرچم اسلام بالای سرماست مدیون شهدا هستیم اضافه کرد: اگر امروز پرچم اسلام در لبنان، سوریه و یمن به اهتزاز درآمده است مدیون رشادت‌های جوانان ما در ایام انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بوده است.

ارسال نظرات