خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام 18 دی شهرری ازآمادگی مدیریت شهری برای ساخت و نصب نمادی از این قیام در یکی از میادین مهم این منطقه خبرداد.
کد خبر: ۸۹۷۳۰۴۲
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: قیام 18 دی مردم شهرری، یکی از دستاوردهای بزرگ نظام و نقطه عطف مبارزات انقلاب اسلامی در دی ماه 1357 است و شهادت 4 نفر از مردم انقلابی و پیشگام شهرری، شهیدان سبزعلی، کوهی نژاد، ملکی و طرق وردی را در کارنامه دارد.

صفوی با اشاره به لزوم تداعی موضوعیت قیام 18 دی ماه مردم شهرری، افزود: در صورت ارائه طرح مشترک به عنوان نماد این قیام از سوی فعالین ونخبگان اجتماعی، مدیریت شهری برای تهیه و نصب المان شهری این نماد در یکی ازمیادین منطقه 20 آمادگی لازم را دارد.

وی گرامیداشت این ایام ارزشی را مهم برشمرد و گفت: مدیریت شهری همواره در برپایی همایش ها و مراسم های موضوعی مرتبط با مبارزات انقلابی مردم ولایی شهرری مشارکت دارد و توفیق خدمت گزاری به خانواده شهدا و ایثارگران را داشته است.

شهردار منطقه 20 شهر تهران غبارروبی مزار شهدای قیام 18 دی را یکی از برنامه های مشترک در شهرری عنوان کرد و افزود: برپایی مراسم گرامیداشت این قیام با حضور اقشار مختلف و سخنرانی حجت الاسلام قمی در مسجد خاتم النبیین از دیگر برنامه های این روز ارزشی است که مدیریت شهری نیز با اقشار مردمی همراه هست و برای برگزاری هر چه بهتر مراسم های مشابه از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم.

 

ارسال نظرات