خبرهای داغ:
امام جمعه بوکان با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار داشت: اعتراض به گرانی یا سیستم اقتصادی با از بین بردن بیت‌المال محکوم است.
کد خبر: ۸۹۷۳۰۱۷
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امام جمعه بوکان با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار داشت: اعتراض به گرانی یا سیستم اقتصادی با از بین بردن بیت‌المال محکوم است و باید به شیوه منطقی باشد.

ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده افزود: نباید با برپایی اعتراض به شیوه نادرست زمینه سوء استفاده دشمنان ایران را فراهم کرد بلکه باید با انتقاد سازنده اعتراضات و خواسته‌های خود را بیان کرد و مسئولان هم پاسخگو باشند.

خلیفه‌ زاده خاطر نشان کرد: مسئولان باید بیشتر از قبل به فکر مردم باشند و دولت هم زمینه‌های اشتغال جوانان را فراهم کند و در مناطق مختلف با برقراری عدالت کارخانه‌جات را احداث و سبب ترقی شود نه این‌که هر روز بر آمار بیکاران افزوده شود.

خطیب جمعه بوکان با تقدیر از مردم و به ویژه جوانان بوکان تاکید کرد: خوشبختانه مردم بوکان در این زمینه هوشیار بودند و همیشه خواستار رشد و تعالی کشور و شهر خود به شیوه معقول و منطقی هستند و با بصیرت به مسایل نگاه می‌کنند و احساسی برخورد نمی‌کنند و انتظار می‌رود مسئولان هم قدر چنین مردمی را بدانند و به آن‌ها خدمت و زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به انتخاب دوست مناسب تصریح کرد: هر کسی شایسته دوستی نیست و باید در انتخاب دوست دقت کرد انسانی خوش اخلاق و پاک را به دوستی گرفت.

امام جمعه بوکان بیان کرد: بهترین الگو برای ما در زندگی پیامبر اکرم(ص) است که باید اخلاق و منش ایشان را در زندگی فردی و اجتماعی سرمشق خود قرار دهیم و دوستانی انتخاب کنیم که با سیره پیامبر(ص) آشنا و آن را به کار ببرند.

ارسال نظرات