خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: بهترین راه حل مشکل بیکاری، تحقق اقتصاد مقاومتی است که مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری کرده اند و سال هاست که بر روی آن تاکیدفرموده اند.
کد خبر: ۸۹۷۳۰۱۶
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار عماد خیری در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان میاندوآب در سخنانی با تاکید بر حل مشکل اشتغال جوانان اظهار کرد: بهترین راه حل مشکل بیکاری، تحقق اقتصاد مقاومتی است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه باید با اتحاد و همدلی در راستای حل مشکل بیکاری و اشتغال جوانان گام برداریم، افزود: مقام معظم رهبری امسال با سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری کرده اند و سال هاست که بر روی تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید دارند.

وی گفت: بسیج سازندگی میاندوآب نیز در سال های گذشته و هم چنین امسال برای تحقق اقتصاد مقاومتی در زمینه های مختلف برنامه ریزی و تلاش می کند و در این زمینه نیز موفق بوده و اشتغال زایی که در این راه انجام گرفته، این موضوع را ثابت کرده است.

خیری با بیان اینکه داشتن آمار دقیق و صحیح می تواند زمینه ساز برنامه ریزی دقیق تر باشد، تصریح کرد: آمار دقیق می تواند مبنای برنامه ریزی صحیح قرار گیرد و در زمینه بیکاری نیز باید آمار دقیق در دست داشت.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب هم چنین با تاکید بر دعوت از سرمایه گذاران و ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان در میاندوآب، اظهار کرد: افزایش ظرفیت کارگاه ها و پتروشیمی میاندوآب یکی از زمینه های ایجاد اشتغال در میاندوآب می تواند باشد که امیدواریم هر چه سریعتر به سرانجام برسد.

خیری هم چنین با اشاره به برنامه ریزی دشمنان و جنگ نرم افزود: دشمن روی جنگ نرم و تهاجم فرهنگی برنامه ریزی می کند و فضای مجازی نیز ابزار دشمن در این کار است و لازم است تا در این زمینه برنامه ریزی لازم را انجام داده و هوشیار باشیم.

ارسال نظرات