خبرهای داغ:
مردم انقلابی شهرستان خوی در حماسه ای دیگر در جواب به آشوبگران و اغتشاشگران نشان دادند در هر شرایطی پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه خود هستند.
کد خبر: ۸۹۷۳۰۱۳
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مردم انقلابی و ولایت مدار شهرستان خوی با برگزاری  راهپیمایی،  انزجار و تنفر خود را از فتنه گران و آشوبگران اعلام کردند.

این راهپیمایی که با حضور همه اقشار مردم و مسؤلان، پیر و جوان برگزار شد  شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر فتنه گر»، «مرگ بر آشوب‌گر»، «ما همه با هستیم پشت ولایت هستیم»، «مرگ بر مفسد اقتصادی«  ما ذلفقار حیدریم فدائیان رهبریم»، «مرگ بر آل سعود» یکدل و یک صدا به آسمان رفت تا جهانیان بدانند این مردم تا پای جان ایستاده اند و دل از اسلام، انقلاب و ولایت بر نمی دارند.

مردم شهید پرور انقلاب اسلامی شهرستان خوي با دردست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران گفتند این ملت برای این نظام خون‌ها داده و در طول تاریخ ثابت کرده هر جا انقلاب در خطر باشد به صحنه می‌آید.

مردم با صدور قطعنامه اعلام کردند که افراد خائن به نظام و انقلاب بدانند اگر مزدور و دست نشانده اجانب هستند جایی در مملکتی که با خون شهدا آبیاری شده ندارند و باید همسو با نظام باشند و یا اینکه این خاک مقدس بیرون روند.

گزارش تصویری:

 اعلام انزجار مردم شهرستان خوی علیه اغتشاشگران و آشوبگران

مردم همیشه در صحنه شهرستان خوی بار دیگر آمدند تا با ولایت و آرمانهای انقلاب تجدید پیمان کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مراسم راهپیمایی پرشور مردمی علیه هنجارشکنان، اغتشاش‌گران و بی‌حرمتی‌ها و بیعت دوباره با انقلاب و ولایت فقیه در شهرستان خوی برگزار شد.

ارسال نظرات