خبرهای داغ:
نشست سیاسی پایوران ناحیه تکاب با سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب برگزار گردید .
کد خبر: ۸۹۷۳۰۰۵
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این نشست حجت الاسلام سید صادقی آشوب های پیش آمده را امری مدیریت شده از خارج کشور دانسته و گفت : آشوب‌های پیش آمده از خارج کشور مدیریت می‌شود و ریشه های خارجی دارد و این آشوب ها نتیجه ی طراحی و تحریک دشمن می باشد . آن کسانی که از رزمندگان جبهه مقاومت در عراق، سوریه و یمن شکست خوردند در تلاش هستند تا انتقام شکستشان را از مردم ایران بگیرند.

 حجت الاسلام سید صادقی در ادامه افزود : آمریکا و مزدورانش آرزوی نابودی جمهوری اسلامی و ملت ایران را به گور می‌برند .آمریکا و دشمنان ایران اسلامی از بدو انقلاب تا به امروز کشور را با فتنه ها و توطئه های بزرگ و متنوعی مواجه کرده اند که در تمامی این فتنه گری ها با شکست مواجه شده اند و این فتنه و توطئه نیز مثل سایر فتنه های دشمن به شکستی سخت برای دشمنان ایران اسلامی تبدیل خواهد شد و در این آشوب های اخیر فتنه‌گران و آشوب طلبان خیلی زودتر از گذشته ماهیت اصلی خود را نشان دادند.

سید صادقی افزود : ملت بصیر و هوشیار ایران اسلامی با بصیرت و زمان شناسی خود ، همچون گذشته جواب این فتنه گری ها را می دهند و با بصیرت و تبعیت خود از فرامین مقام معظم رهبری توطئه های دشمن را بار دیگر با شکست مواجه خواهند ساخت و دشمن بداند که این ملت پشتیبان ولایت فقیه و اصل نظام بوده و تا ابد خواهد بود .

 ایشان در ادامه بیان کرد : وظیفه اصلی ائمه جماعات و روحانیون در شرایط کنونی، دریافت تحلیل درست از حوادث و بیان و تبیین هوشمندانه ی آن است. فتنه ی اخیر، برنامه طراحی شده دشمن برای سال ۹۷ و ۹۸ بوده ولی توانمندی ایران اسلامی در تقویت و توسعه مقاومت اسلامی و خنثی سازی هوشمندانه فتنه های آنان، قدرت تحلیل درست و محاسبه دقیق را از استکبار گرفته و آنان را دچار حماقتی مجدد کرده است، عجله و شتاب دشمن و مزدوران داخلی شان حمایت از این شتاب زدگی احمقانه و فتنه انگیزی ناشیانه دارد.

حجت الاسلام سید صادقی در خاتمه بیان داشت : در فتنه جدید نیز مانند فتنه 88 معیار ولایت است و باید گوش به زنگ رهنمودهای ولایت باشیم. انقلاب اسلامی ماندنی است و هرگز از بین نخواهد رفت و پیشگویی های صادق می گوید مقصد نهایی این انقلاب ، ظهور بقیه الله الاعظم(عج) است.

 

ارسال نظرات