مراسم راهپیمایی پرشور مردمی علیه هنجارشکنان، اغتشاش‌گران و بی‌حرمتی‌ها و بیعت دوباره با انقلاب و ولایت فقیه در شهرستان نظرآباد برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۷۲۹۹۷
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، 13 دی ماه مردم انقلابی و ولایت مدار شهرستان نظرآباد برای اعلام محکومیت اقدامات اخیر فتنه گران در برخی شهرستان‌های کشور راهپیمایی کردند.در این راهپیمایی عموم مردم، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و قضایی و امنیتی در نظرآبادحضور داشتند.

مردم شهرستان نظرآباد با مشت‌های گره‌کرده باری دیگر پاسخ کوبنده‌تر از گذشته به دشمنان این مرزوبوم دادند و به آنان ثابت کردند هرگز دست از عقاید و ارزش‌های اسلامی و انقلابی خود برنمی‌دارند.

مردم این شهرستان شعارهای " مرگ بر آمریکا "، " مرگ بر گرانی "، " دولت باید حسابی، خدمت کند به مردم "، " درود بر اصل ولایت‌فقیه "،" مرگ بر منافق " را یک‌صدا سر دادند.

نظرآبادی ها 13 دی ماه سال جاری با حماسه حضور خود در این شهرستان نو پا باری دیگر با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند و به دشمنان گفتند: همواره پشتیبان رهبری و این نظام هستیم.

در پایان این راهپیمایی حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفر محسن زاده اظهار داشت: مردم باید همواره با بصیرت در مقابله با توطئه‌های دشمن ایستادگی کنند و اجازه ندهند ارزش‌های اسلامی و انقلابی آنان مورد توهین قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مردم با حضور در این راهپیمایی از ولایت‌فقیه و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند تصریح کرد: دشمن باید بداند که از بین رفتن این انقلاب را باید در خواب ببیند.

 

 
خبرنگار بسیجی : عزتی
ارسال نظرات