فرماندار همدان گفت: ساماندهی ورودی‌های شهر همدان آغاز شده و در چند فاز ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۸۹۷۲۹۹۴
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶

آغاز ساماندهی ورودی‌های شهر همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی تعالی در نشست با اعضای شورای اسلامی و شهردار شهر مریانج به بررسی مهمترین مشکلات شهری این شهر پرداخت.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ساماندهی ورودی شهر همدان از جاده ملایر اظهار کرد: ساماندهی ورودی‌های شهر با همکاری نمایندگان مجلس توسط شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی آغاز شده است.

فرماندار همدان با بیان اینکه در این خصوص اقداماتی نیز تاکنون انجام شده است، افزود: اعتبارات ساماندهی ورودی‌های شهر همدان در این فاز از محل اعتبارات استانی و شهرداری ها تامین شده است.

وی یادآور شد: معاونت امور عمرانی استانداری با جدیت به موضوع ساماندهی ورودی های شهر همدان ورود کرده و امیدواریم با ساماندهی این وضعیت ورودیهایی در خور شان همدان داشتاه باشیم.

تعالی با تقدیر از اقداماتی که شورای اسلامی و شهرداری مریانج در روکش آسفالت، نصب پل‌های عابر پیاده و نرده کشی در ورودی شهر همدان از سمت مریانج انجام داده است، تصریح کرد: سال گذشته برای این امر از محل اعتبارات استانی 4 میلیون و 500 هزار ریال اعتبار گذاشتیم که حدود 50 درصد آن تخصیص یافت.

وی با اشاره به قرار گرفتن بخشی از ورودی شهر همدان از سمت شهر مریانج در محدوده شهرستان بهار تصریح کرد: امسال نیز برای ساماندهی بخشی که در محدوده شهر همدان قرار دارد اعتباری پیش بینی می کنیم.

فرماندار همدان در ادامه با اشاره به مشکل عدم وجود دفتر پیشخوان دولت و تعطیل شدن نمایندگی ثبت احوال در این شهر تاکید کرد: این موضوع موجب نارضایتی مردم شهر مریانج شده است و خدمات ثبت احوال باید در این شهر تداوم داشته باشد.

در ادامه این نشست اعضای شورای اسلامی و شهردار مریانج به مهمترین مشکلاتی که موجب نارضایتی شهروندان مریانج از خدمات دستگاه‌های اجرایی در این شهر شده است، اشاره کردند که نحوه خدمات دهی مدیریت بخش خصوصی ورزشگاه شهیدان حاج بابایی، نحوه برخورد و عملکرد نمایندگی شرکت گاز، برخی از واحدهای پروژه مسکن مهر، نظارت ضعیف بر عملکرد نانوایی‌ها، مشکلات ناشی از واحدهای جمع آوری ضایعات، نیاز به پل عابر پیاده در محدوده شهرک زیبا، اعتبار مورد نیاز به منظور مرمت حمام تاریخی و برخی از آسیب‌های اجتماعی در شهر مریانج از جمله این موارد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات