آزادی‎خواه گفت: روی دیگر این اغتشاشات تذکری بود بر مدیران و مسئولین دولتی اعم از وزرا و شخص رئیس جمهور که به صورت جدی به مطالبات اساسی مردم توجه کنند و زد و بندهای سیاسی را مقدم بر مطالبات اصلی مردم نداند.
کد خبر: ۸۹۷۲۹۰۴
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷

حجت‌الاسلام احد آزادی‎خواه نماینده مردم ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اغتشاشات اخیر صورت گرفته در کشور در پی اعتراضات اقتصادی مردم بیان کرد: این اغتشاشات چون سکه دو رو داشت که یک روی آن مشخص شد که ضد انقلاب و عناصر معاند دنبال ضد انقلاب در کشور در این اغتشاشات دست داشتد.

نماینده مردم ملایر در ادامه این مطلب گفت: روی دیگر این اغتشاشات تذکری بود بر مدیران و مسئولین دولتی اعم از وزرا، روسای سازمان‎ها و شخص رئیس جمهور که به صورت جدی به مطالبات اساسی مردم توجه کنند و زد و بندهای سیاسی را مقدم بر مطالبات اصلی مردم نداند.

آزادی‎خواه با بیان اینکه کاملا مشخص است که مردم از وضعیت اقتصادی و معیشتی و سوءاشتغال ناراضی هستند و آسیب‎های اجتماعی که دامنگیر خانواده‎ها شده امروز یک واقعیت غیرقابل انکار است خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی مردم باید دقت کنند و مطالبات خود را از طریق قانونی و منطقی پیگیری کنند، در مقابل مسئولین نیز باید صدای مردم را بشنوند و به جای جنجال‎های سیاسی به فکر مطالبات مردم باشند و از این تلنگری که ایجاد شد برای حل مشکلات مردم استفاده کنند.

ارسال نظرات