مسئولین شهرستان قروه:

مردم با جان و دل انقلاب اسلامی را دوست دارند / هوشمندی و حضور مقتدارنه و به هنگام مردم انقلاب اسلامی را بیمه کرده است

مسئولین شهرستان قروه امروز و در جریان راهپیمایی بزرگ مردمی با عنوان جشن بزرگ عاشقان و حامیان ولایت، حضور پرشکوه مردم را حضوری بی نظیر عنوان نمودند.
کد خبر: ۸۹۷۲۸۷۸
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  ماموستا ملاهاشم نوری در جریان راهپیمایی عظیم مردمی شهرستان قروه در جشن بزرگ عاشقان و حامیان ولایت اظهار داشت: به راستی از اعماق درون خود باید بگوییم که مردم ایران و مردم شهرستان قروه اثبات کردند که با دل و جان عاشق این نظام هستند و این انقلاب را مردم با جان و دل دوست دارند.

وی ادامه داد: امروز حضور مردم ما حضوری منحصربفرد بود و دشمنان باید بدانند که هیچوقت نمی‌توانند فتنه انگیزی کنند و اگر قصد فتنه افکنی داشته باشند با چنین حضوری مواجه می‌شوند.

سعید شعبانی فرمانده سپاه قروه نیز در جریان این راهپیمایی گفت: خدا را شاکریم که امروز که روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت و روز هوشمندی و حضور هوشمندانه مردم می‌باشد مردم شهرستان قروه با حضور پرشکوه خود یکبار دیگر برگ زرینی بر تاریخ پرافتخار این شهرستان در انقلاب اسلامی افزودند.

وی افزود: مردم شهرستان قروه در تمامی برنامه‌ها حضوری پرشور دارند، اما امروز این جمعیت متفاوت از دیگر مراسمات بوده است و حضور پرشور مردم به خوبی احساس می‌شود.

فرمانده سپاه قروه ادامه داد: امروز حضور پرشکوه مردم قروه در صحنه و در میدان اصلی شهر خط بطلانی بود بر تمامی فتنه‌هایی که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی طرح ریزی می‌کنند و امیدوار هستند که به نتیجه برسد.

شعبانی بیان داشت: هوشمندی مردم و حضور مقتدارنه و به هنگام مردم این نظام، این انقلاب و این کشور را بیمه کرده است و ما مطمئن هستیم که این حرکت در آینده هم ادامه دار خواهد بود و با قدرت بیشتری دیده می‌شود و همه پشت سر رهبر انقلاب گام برمی دارند و دشمنان نیز با این اقدامات راه به جایی نخواهند برد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار