از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا کنون دشمنان ما با به راه انداختن فتنه‌های گوناگون در کشور به دنبال آزمایش مردم در وفاداری به انقلاب اسلامی بوده‌اند و خوشبختانه هربار در این آزمایش شکست خورده اند.
کد خبر: ۸۹۷۲۸۶۹
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، دکتر عابد نقیبی مسئول مرکز بزرگ اسلامی سقز در حاشیه راهپیمایی اعتراض آمیز به وقوع اغتشاشات اخیر در برخی از نقاط کشور گفت: همچنانکه مستحضرید مردم غیور و ولایت مدار سقز امروز برای دفاع از ولایت و محکوم کردن حرمت شکنی برخی از افراد که می‌خواستند مطالبات به حق مردم را به حاشیه بکشانند و از این موضوع نهایت سوءاستفاده را بکنند به صحنه آمدند و نقشه‌های شوم آنان را بار دیگر نقش بر آب کردند.

نقیبی با تاکید بر اینکه مردم کُرد و اهل سنت همیشه در صحنه به جهانیان ثابت کردند که حضورشان دائمی است و در همه شرایط پشتیبان ولایت فقیه می‌باشند، خاطرنشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران بدانند که با این خیال پردازی‌ها به جایی نمی‌رسند چرا که مردم آگاه و با بصیرت ایران، دشمن مستکبرین و کسانی هستند که علیه نظام مقدس ما توطئه می‌کنند.

وی در پایان افزود: ما آمده ایم تا شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ برکسانی که در راه منافع استکبار حرکت می‌کنند را سر دهیم.


حجت الاسلام مهدی شفیع خانی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سقز نیز گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای رسیدن به اهداف خود و عمل کردن به آرمان‌های انقلاب سر از پا نشاخته و همچنان به مسیر خودش ادامه خواهد داد.


شفیع خانی افزود: دشمنان نظام با اغتشاشات و حرکت‌های ناهنجاری که اخیراً انجام داده اند، راه به جایی نخواهند برد و مانند کف روی آب هستند که زود از بین می‌روند. آنان شاید بتوانند چند روزی در کسب و کار و امورات روزمره مردم خلل ایجاد کنند، ولی در ادامه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تدابیر رهبری و پشتیبانی مردم، آن‌ها را در نطفه خفه خواهد کرد و در نهایت در همه حال ما پیروز هستیم.

سرهنگ یعقوب صفاری فرمانده سپاه سقز نیز در سخنانی از بصیرت، آگاهی، غیرت و ولایتمداری و حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز تقدیر و تشکر کرد و افزود: از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا کنون دشمنان ما با به راه انداختن فتنه‌های گوناگون در کشور به دنبال آزمایش مردم در وفاداری به انقلاب اسلامی بوده‌اند و خوشبختانه هربار در این آزمایش شکست خورده اند.

صفاری ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر گفت: قصد دشمنان کشور ما در این ناآرامی‌ها ضربه به امنیت و آرامش ایران اسلامی‌است.

چیا صالحی بابامیری شهردار سقز نیز در حاشیه راهپیمایی امروز به خبرنگار ما گفت: مردم ما هوشیارتر از این‌ها هستند و نمی‌گذارند کوچکترین خدشه‌ای به بدنه‌ی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد شود و حضور همیشه در صحنه مردم گواه این امر است.

همچنین سردار دوغی رئیس شورای شهر سقز که در جمع راهپیمایان حضور داشت اظهار داشت: قطعاً اغتشاشات لطمه و آسیب به زحمات و خون هزاران شهید می‌باشد که به هیچ وجه از نظر ملت ما تایید شده نیست.

دوغی افزود: طبیعی است که مشکلاتی از قبیل: بیکاری، مسائل اقتصادی و... داریم و این موارد را باید دولت مردان در چارچوب قانون پیگیری کنند و به نتیجه برسانند و مردم ما نیز اگر مطالبه‌ای از ذولتمردان دارند با همان سبک و صیاق قانونی پیگیری نمایند.

وی تاکید کرد: به هیچ عنوان اغتشاشاتی را که زمینه ساز ناامنی عمومی می‌شود را تایید نمی‌کنیم و این یک آسیب برای کیان مملکت ما به شمار می‌آید.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات