خبرهای داغ:
استاندار قزوین بر تسریع در اتمام راه آهن قزوین-رشت با توجه به اهمیت این پروژه، تاکید کرد.
کد خبر: ۸۹۷۲۸۴۷
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین صبح امروز دوشنبه در جلسه با معاون وزیرراه و شهرسازی که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: اجرای راه آهن قزوین به رشت برای استان ما و گیلان و کشور و حتی کشورهای منطقه اهمیت دارد لذا بسیار مصمم هستیم تا این کار در زمان تعیین شده به پایان برسد.
وی ادامه داد:با توجه به اهمیت اتوبان قزوین به رشت و ترافیک سنگین این مسیر باید تلاش کنیم برای اجرای عملیات فنی شبکه ریلی راه آهن مسدود شدن اتوبان به حداقل برسد.
وی افزود: در آخرین مراحل فنی طرح قرار است با نصب تیرهای بزرگ ۱۰۰ متری چند روزی محور اتوبان قزوین به رشت مسدود شود تا این کار فنی مهم بدون هیچ حادثه ای انجام شود و چون این مسیر بسیار پرترافیک است باید با در نظر گرفتن همه مسائل فنی در روزهای کمتری مسدود شود.
استاندار قزوین تصریح کرد: با اطلاع رسانی مناسب و همراه کردن مردم باید کار تسریع شود و در کنار آن اگر بتوان در این محدوده جاده موقتی برای عبور مردم ایجاد شود منطقی است.
وی بیان کرد: راه آهن قزوین به رشت یک مسیر ترانزیت مهم به اروپاست و ارزش اقتصادی زیادی دارد و در استان قزوین هم با همه توان در خدمت مسئولان وزرات راه هستیم تا این پروژه تکمیل شده و به بهره برداری برسد.
در ادامه این جلسه خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی از خط راه آهن قزوین - رشت بازدید کرد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها