امام جمعه قروه مطرح نمود.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی قلب دشمن را به لرزه انداخت/ مرگ بر آمریکا یعنی شناخت دشمن اصلی

امام جمعه قروه گفت: مرگ بر آمریکا یعنی شناخت دشمن اصلی که به دنبال توطئه چینی و طمع ورزی است و هدفی جز مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ندارد.
کد خبر: ۸۹۷۲۸۱۴
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام حسن باباییان امروز و در جمع مردم شهرستان قروه و در راهپیمایی بزرگ حامیان و عاشقان ولایت با تقدیر از حضور پرشور مردم در این راهپیمایی اظهار داشت: امروز شما مردم با این حضور خود اسلام را یاری کردید و دلهره و دل لرزه‌ای در جان دشمن قرار دادید که طمع دشمنان را بر جوانان و نوجوانان خنثی ساخت.

وی افزود: در اسلام آمریکایی تفرقه نفاق جنگ و خونریزی و دشمنی است که خودنمایی می‌کند و امروز آن کسانی که دل به رسانه‌های بیگانه و سایت‌های اسراییل و آمریکا و انگلیس بسته اند شعار کفرآمیز اسلام و قرآن فدای ایران سر می‌دهند و این نشانه بسته شدن چشم و گوش است چرا که اسلام آمریکایی و اسراییلی را پذیرفته اند.

امام جمعه قروه خاطر نشان کرد: اغتشاش گران و فتنه گران باید ظلم راببینند و ظالم را بشناسند و در واقع هر ان چیزی که مخالف حکومت الهی باشد ظلم است.

وی به سخنان مقام معظم رهبری اشاره نمود و بیان داشت: مخالفت با مسیر سعادت طلبی، اختلاس و حقوق نجومی ظلم و بی عدالتی است و هیچکس ان را نمی‌پذیرد و مقام معظم رهبری به دولتمردان چنین فرمود: ه اند که اگر حقوق نجومی وجود داشته باشد بی عدالتی است و کسی ان را نخواهد پذیرفت.

به گفته باباییان امروز دشمن نوجوانان ما را هدف قرار داده است و پدران و مادران باید به هوش باشند که دشمن با انواع رسانه‌های مجازی به خانه‌ها رخنه کرده است و جوان و نوجوان را مورد هدف قرار داده است.

وی ادامه داد: در همین اغتشاشات دیدید ان‌هایی که فتنه گری کردند نه از سرنداری و گرانی و تورم بلکه از سر خوشگذرانی در این تجمعات حضور یافتند و مردم فقیر وقتی دیدند که ان‌ها به دنبال فتنه گری و فرصت طلبی هستند صف خود را از ان‌ها جدا کردند.

امام جمعه قروه گفت: مرگ بر آمریکا یعنی شناخت دشمن اصلی که به دنبال توطئه چینی و طمع ورزی است و هدفی جز مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ندارد.

وی ادامه داد: ما مرگ کسی را نمی‌خواهیم و به دنبال مرگ کسی نیستیم، اما در برابر دشمنی که مرگ ما، مرگ اسلام و مرگ قرآن و مرگ اهل بیت (ع) را خواهان است و بر علیه اسلام و قرآن و رهبری عمل می‌کند می‌ایستیم.

امام جمعه قروه با ابراز ناراحتی از اینکه برخی افراد و جناح‌ها به مانند تریبون دشمن هستند افزود: عده‌ای هستند که با دشمن هماهنگ هستند و تحمل این مسئله سخت است که ببینید برخی افراد و برخی جناح‌ها و برخی افراد که قدرت را در دست دارند همصدای با آمریکا و دشمن و اسراییل باشند.

به گفته باباییان صدای اسراییل را از حلقوم آن‌ها شنیدن سخت است و قابل تحمل نیست.

وی در بخش پایانی سخنان خود با تقدیر از نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، سربازارن گمنام امام زمان (عج) افزود: ما تقدیر می‌کنیم از نیرو‌های نظامی و انتظامی که بدون شلیک حتی یک گلوله آتش فتنه و فتنه گران را خاموش کردند و اقتدار خود را به جهان نشان دادند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات