خبرهای داغ:
سرپرست سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی:

محرومیت زدایی، اشتغال و اردوهای جهادی حوزه های کار بسیج سازندگی

سرپرست سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: اینکه بسیج سازندگی در سه حوزه اصلی محرومیت زدایی، اشتغال و توانمندسازی و اردوهای جهادی فعالیت دارد.
کد خبر: ۸۹۷۲۸۰۷
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
 
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ مهدی هنری امروز در دیدار کارکنان این سازمان با نماینده ولی فقیه اظهارداشت: سازمان بسیج سازندگی به فرمان امام خامنه ایی (حفظه الله)تشکیل شد.

وی با بیان اینکه  بسیج سازندگی در سه حوزه اصلی محرومیت زدایی، اشتغال و توانمندسازی و اردوهای جهادی فعالیت دارد، گفت: این سازمان بنا بر اقتضائات ماموریت های دیگری نیز انجام می دهد.

هنری با بیان اینکه بسیج سازندگی تفاهم نامه ایی در بحث محرومیت زدایی با استانداری منعقد کرده است،افزود: این سازمان با ۱۲ دستگاه نیز تفاهم نامه امضاء کرده است.

وی با بیان اینکه تفاهم نامه ایی با آستان قدس رضوی در جهت محرومیت زدایی به امضاء رسیده است، عنوان کرد: آستان قدس رضوی در سه دهستان در شهرستانهای استان فعالیت می کند.

هنری با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی به کمک قرارگاه پیشرفت و آبادانی آمده است گفت: طرح کرامت تحت مسئولیت قرارگاه جواد ائمه(ع) در سراسر استان در محلات آسیب پذیر وحاشیه شهرها استان فعالیت می کند.

وی ادامه داد: این قرار گاه علاوه بر پیگیری آسیب های اجتماعی در زمینه عمرانی نیز با کمک دولت فعالیت می کند.

 

سرپرست سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی عنوان کرد: تفاهم نامه ایی برای ایجاد پرورش و کشتار شترمرغ در شهرستان سربیشه انجام شده است که با گرفتن مجوزهای رسمی طی دو ماه آینده شروع به کار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در عرصه اشتغال زایی صندوق های روستایی ایجاد خواهد شد که تسهیل گران آنها در حال آموزش هستند، افزود: اردوهای جهادی نیز از محوری ترین فعالیت بسیج سازندگی است و خراسان جنوبی بنا بر محرومیت های فراوان آن جهادگران اردو های جهادی در طی سال فعالیت می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار