خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مسائل اقتصادی در جامعه ما به عنوان یک جهاد است، گفت: :مسئله اقتصاد به عنوان یک در آمد در جامعه نیست بلکه شکست یا پیروزی اسلام در مقابل کفر است.
کد خبر: ۸۹۷۲۸۰۶
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
 
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ آیت الله سید علی رضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار کارکنان سازمان بسیج سازندگی استان اظهارداشت: خیلی از افراد به دنبال این هستند که کار و شغل داشته باشند و از آن کسب درآمد کنند ولی حقیقت کار و اشتغال چیز دیگری است.

وی با بیان اینکه بیکاری در جامعه برای ما آفت است، گفت:  هر چند ثروتمند و نیازی به شغل نداشته باشیم ولی بیکاری برای ما عیب می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: هرکس در روحیه خودش احساس می کند که نیاز به کار دارد زیراکار و تلاش هم روان و هم جسم انسان نیاز لازم می باشد و انسان بیکار پوک و دچار بیماری روانی وجسمی می شود.

وی با اشاره به اینکه  ما در رهنمودهای دینی هیچ چیز تکرار نداریم انسان متفکر هیچ جای زندگی او تکراری نیست، گفت: انسان مومن کار را برای وظیفه انجام می دهد و خداوند نیز از انسان مومن در تمام زندگی او تلاش می خواهد.

آیت الله عبادی با تاکید براینکه انسان اگر تلاشی نداشته باشد بی حاصل است، گفت: ما هر چه در آینده خواهیم دید نتیجه تلاش ما در حال حاضر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امروزه همه گزینه های دشمنان انقلاب اسلامی بر علیه ما بر روی میز آنها قرار دارد، تاکید کرد: مسائل اقتصادی در جامعه ما به عنوان یک جهاد است.

وی ادامه داد: شکست در جنگ نظامی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دشمن را شاد خواهد کرد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه  امام خامنه ایی چندین سال است که به مسئله اقتصاد در جامعه تاکید دارند، گفت:مسئله اقتصاد به عنوان یک در آمد در جامعه نیست بلکه شکست یا پیروزی اسلام در مقابل کفر است.

 

وی خطاب به کارکنان سازمان بسیج سازندگی استان گفت: کار، تلاش و انگیزیه شما یک مسئله مقدس در بسیج سازندگی است و علاوه برآن قلب محرومین نیز با تلاش شما شاد می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: دشمن همیشه تلاش کرده است تا ما به مسائل اصلی انقلاب نرسیم که بخشی از آن رفع محرومیت از جامعه مستضعفین است.

وی با اشاره به اینکه برای همین کارشما؛ یک کار مقدس، الهی و یک نوع عبادت است، عنوان کرد: ما در جامعه مشکلات فراوانی داریم ولی هدف ها بالاتر از مشکلات است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها