مردم غیور و همیشه در صحنه بانه امروز در اعتراض به اقدامات اخیر اغتشاشگران به پا خواستند و با حضوری حماسی از فتنه گران اعلام برائت کردند.
کد خبر: ۸۹۷۲۷۸۶
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، اقشار مختلف مردم مرزدار شهر بانه امروز در اعتراض به آشوب‌های اخیر و اقدام ناشایست عده‌ای سود جو راهپیمایی خود جوش خود را در این شهر انجام دادند.

در این اجتماع باشکوه مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان بانه حرکت آشوبگران و تخریب کنندگان اموال عمومی را محکوم و انزجار و خشم خود را به برهم زنندگان نظم عمومی اعلام کردند.

مرزداران غیور بانه با برپایی راهپیمایی گسترده، ضمن محکومیت اقدامات خصمانه و هنجارشکنانه آشوبگران، خشم خود را از این تحرکات دشمن پسند اعلام و حمایت قاطعانه خود را از آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

ماموستا حیدری امام جمعه شهرستان بانه نیز در پایان این مراسم ضمن قدردانی از حضور با شکوه و گسترده مردم در این راهپیمایی اظهار داشت: عده‌ای هنجارشکن با حرکات مذبوحانه خود سعی در ایجاد بی نظمی و به چالش کشیدن امنیت و آرامش مردم در جامعه داشتند که توطئه آنان این بار هم با هوشیاری نیرو‌های نظامی، مسئولان و به ویژه بصیرت مردم نقش بر آب شد.

وی افزود: مادامی که مردم در صحنه حضور داشته باشند و از انقلاب و دستاورد‌های آن حراست کنند دشمن هرگز نخواهد توانست به مقاصد شوم خود دست یابد.

امام جمعه بانه امنیت و آرامش مردم را از مهمترین دستاورد‌های انقلاب برشمرد و گفت: این امنیتی که امروز به بهای خون صد‌ها هزار شهید در کشور بدست آمده است نه تنها در منطقه بلکه در تمام جهان بی مانند است.

ماموستا حیدری تصریح کرد: اقتدار ملت ایران که در سایه امنیت بدست آمده و روز به روز در حال افزایش است از دیگر دستاورد‌های نظام است که امروز به خاری در چشم دشمنان تبدیل شده است و آنان سعی دارند با بر هم زدن این امنیت و آرامش کشور را از حرکت در مسیر رشد و توسعه دور کنند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات