فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

باید از دفاع مقدس بدون محافظه‌کاری دفاع کنیم

باید با عمل به سیره شهدا پیش برویم و از یاد مبریم که شهدا هرگز از ولایت دست نکشیدند پس باید از دفاع مقدس بدون محافظه‌کاری دفاع کنیم.
کد خبر: ۸۹۷۲۷۸۳
|
۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در جمع کارکنان بنیاد استان و اداره تبلیغات گفت: رمز پیروزی در جنگ روحیه، ایمان، انگیزه، آمادگی نظامی، تجهیزات بوده اما در فتنه رمز پیروزی بصیرت است.

سردار کرمی افزود: بحث فتنه 88 و حماسه 9 دی مهم و گسترده ‌است از این‌رو اگر چندین کتاب از حماسه‌آفرینی‌های مردم در شهرها نگاشته شود کافی نخواهد بود.

وی با بیان اینکه جنگ حق و باطل از ابتدا بوده، هست و خواهد بود، اظهار داشت: کفر و استکبار هرگز دست بردار نخواهند بود و اگر قرار باشد ارزش‌هایمان را کنار بگذاریم و با دشمن همراهی کنیم همه هستیمان به نابودی کشیده خواهد شد.

سردار کرمی با بیان اینکه مردم غیور همیشه در صحنه بودند، بیان کرد: از سال 57 تا 67 یک دهه جنگ رو در رو اتفاق افتاد و بار دیگر دشمن با برنامه‌ریزی و نفوذ خود فتنه 78 را رقم زد و بار دیگر با تلاش‌های جدید خود فتنه 88 به وقوع پیوست اما مردم همانگونه که در انقلاب به عرصه آمدند در فتنه‌های دیگر نیز وارد صحنه شدند و اجازه نداند دشمن به مقاصد شوم خود دست یابد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بروز فتنه را خطرناک‌تر از جنگ سخت‌افزاری دانسته و گفت: رمز پیروزی در جنگ روحیه، ایمان، انگیزه، آمادگی نظامی، تجهیزات بوده و در این میان نقش ایمان و اعتقاد بسیار پررنگ است. اما در فتنه رمز پیروزی بصیرت است.

وی با بیان اینکه فتنه 88 به دست آمریکا و صهیونیسم ایجاد شد، اظهار کرد: تدابیر سودمند و مهم مقام معظم رهبری قبل، حین و بعد از انتخابات با محوریت مردم سالاری شکست دشمن را رقم زد. در این فتنه تلاش شد تا به همه ارزش‌ها ضربه وارد شود اما از آنجایی که مردم بصیرت داشته و دارند صحنه را خالی نگذاشته و مسیر بن بستی را برای دشمن و فریب خوردگانش رقم زدند. باید در نظر داشته باشیم که نمی‌توان به راحتی از فتنه گذشت چرا که عاملان آن هنوز توبه نکرده‌اند و قابل بخشش نیستند. 

سردار کرمی با بیان اینکه تاریخ نقش مردم در خنثی کردن فنته را از یاد نخواهد برد، گفت: باید با عمل به سیره شهدا پیش برویم و از یاد مبریم که شهدا هرگز از ولایت دست نکشیدندپس باید از دفاع مقدس بدون محافظه‌کاری دفاع کنیم.

وی با اشاره به اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری اسلام مرزها را در نوردیده است، ادامه داد: به لطف خداوند و وجود رهبری فرزانه و مردمی ولایت مدار در اوج قدرت هستیم و به گفته مقام معظم رهبری مسلمانان دیگر کشورها نیز طلب یاری دارند.

گفتنی است، هشتمین نشست هیأت قشر منتظران موعود به مناسبت بزرگداشت حماسه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور سردار کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، کاظمی مدیرکل بنیاد استان زنجان و صفیاری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان و جمعی از کارکنان برگزار شد.

 

ارسال نظرات