حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری مسئول نمایندگی ولی فقیه در استان سمنان با حضور در منزل خانواده شهید مدافع حرم "نوید صفری"، با اعضای خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۸۹۷۲۷۷۹
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، دیدار حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا قندهاری مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان، مهدی دیابی معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، محمد نوروزیان مسئول حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس سپاه استان سمنان با خانواده معزز شهید مدافع حرم "نوید صفری" صبح امروز انجام شد.

مهدی دیابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان در این خصوص گفت: نوید صفری همرزم شهید مدافع حرم سعید علیزاده(کمیل) جوان 26 ساله دامغانی بود که 12 بهمن سال گذشته در نبرد با تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

وی افزود: نوید صفری یکی از مستشاران زبده نظامی ایران در سوریه بود که بعد از مدتها حضور مجاهدانه و مستشاری در مناطق مختلف سوریه برای دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام چندی پیش در عملیات آزادسازی شهر البوکمال در استان دیرالزور سوریه به شهادت رسید.نوید صفری متولد 16 تیرماه 1365 بود.

معاون روابط عمومی سپاه استان سمنان افزو د: او یکی از پاسداران مستشار در سوریه و از دوستان و همرزمان نزدیک شهید سعید علیزاده و شهید رسول خلیلی بود. شهید صفری که به تازگی ازدواج کرده بود در 18 آبان ماه سال 96 در صحرای المیادین در استان دیرالزور سوریه در سن 31 سالگی به فیض شهادت رسید.

دیابی گفت: شهید صفری وصیت کرده است که پیکر مطهرش را در حرم امام رضا علیهم السلام طواف داده و جوار شهید مدافع حرم  رسول خلیلی با لباس پاسداری به خاک بسپارند.

گفتنی است؛ در این دیدار مادر شهید سعید علیزاده نیز حضور داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها