مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

واگذاری 90 درصد از خدمات بهزیستی به بخش خصوصی

برای ایجاد موسسه کارآفرینی، اشتغال و موسسات عام المنفعه در همه شهرستان‌ها افراد واجد شرایط پس از ثبت نام وارد مصاحبه تخصصی شده و سپس به مرحله قانونی تاییدیه ثبتی معرفی می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۷۲۷۷۶
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اعلام فراخوان تأسیس ۶۵ مهدکودک شهری و روستایی گفت: کلینیک‌های مددکاری در استان زنجان تأسیس می‌شود.

محمد محمدی قیداری افزود: بهزیستی استان زنجان برای بسط و توسعه مراکز ارائه خدمات بهزیستی همسو با سیاست‌های ابلاغ شده در مورد اجرای اصل 44 قانون اساسی نسبت به صدور مجوز فعالیت به اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه ایجاد و تاسیس 65 مهدکودک در شهرستان‌های زنجان، ایجرود، طارم، خرمدره، ابهر، سلطانیه، خدابنده و ماهنشان به‌شکل شهری و روستائی انجام می‌پذیرد، اظهار داشت: مرکز نگهداری شبانه‌روزی معلولان ذهنی پسران بالای 14 سال در همه شهرستان‌های تابعه استان، مرکز روزانه کارگا‌ههای حمایتی تولیدی تیپ یک جسمی حرکتی ( بدون یارانه ) و مرکز توانبخشی روزانه سالمندان در شهرستان زنجان از دیگر اعلام نیاز تاسیس مراکز غیر دولتی بهزیستی است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان تصریح کرد: مرکز نگهداری دختران هفت تا 12 سال در زنجان به تعداد یک مورد و تاسیس کلینیک مددکاری در شهرستان زنجان به تعداد چهار مورد در شهرستان‌های ایجرود، خدابنده، ابهر، خرمدره، سلطانیه، طارم و ماهنشان تاسیس می‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مرکز درمان اجتماع‌مدار اعتیاد T.C در زنجان، مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی زنان در زنجان، مرکز اقامتی بهبود و بازتوانی مردان در شهرستان‌های زنجان، ایجرود و ماهنشان و همچنین پایگاه سلامت اجتماعی در شهرستان خرمدره و سلطانیه از دیگر مراکز مورد نیاز است.

وی گفت: موسسه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در شهرستان‌های زنجان، ابهر، ماهنشان، هیدج و سلطانیه، مرکز مشاوره عمومی و تخصصی در همه شهرستان‌ها و مرکز سرپناه (شلتر) در شهرستان زنجان به تعداد یک مورد در این فراخوان اعلام نیاز شده است.

محمدی قیداری با اشاره به واگذاری 90 درصد از خدمات بهزیستی به بخش خصوصی عنوان کرد: برای ایجاد موسسه کارآفرینی، اشتغال و موسسات عام المنفعه در همه شهرستان‌ها افراد واجد شرایط پس از ثبت نام وارد مصاحبه تخصصی شده و سپس به مرحله قانونی تاییدیه ثبتی معرفی می‌شوند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار