کارگاه توجیهی تخصصی مشاغل فنی وحرفه‌ای ویژه سربازان وظیفه سپاه ناحیه تربت حیدریه برگزار شد

به همت معاونت تربیت و آموزش نظامی سپاه ناحیه تربت حیدریه، کارگاه توجیهی تخصصی مشاغل فنی و حرفه‌ای ویژه سربازان وظیفه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۷۲۷۶۸
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
ستوان سوم پاسدار مرتضی حسین زاده؛ مسئول معاونت تربیت و آموزش نظامی سپاه ناحیه تربت حیدریه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهارداشت: براساس ابلاغ رسمی از ستاد کل نیرو‌های مسلح و تفاهم نامه امضاء شده با سازمان فنی و حرفه‌ای و همچنین براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مقرر گردیده که این ۶۹ ساعت آموزشی در قالب ۴۶ جلسه آموزشی ۹۰ دقیقه‌ای کلیه سربازان وظیفه بصورت اختیاری در این دوره شرکت نمایند.

وی در ادامه در تشریح اهمیت این برنامه افزود:  این برنامه در راستای ارتقای سطح شغلی تخصصی سربازان پس از ترخیص از خدمت سربازی تهیه و تدوین شده تا ان شاءالله در آینده در صورت نبود شغل سازمانی، هر سربازی بتواند خود بعنوان یک کار آفرین نقش آفرینی نماید.

مسئول معاونت تربیت و آموزش نظامی سپاه ناحیه تربت حیدریه در پایان ابراز امیدواری نمود: این اقدام در مدت زمان اندک خدمت سربازی، بعنوان یک محرک خوب در جهت اشتغال زایی جوانان بخوبی بتواند نقش آفرینی نموده و اینگونه اقدامات مهم و آینده ساز را بشود به دیگر نهاد‌ها و ادارات دولتی مهم نیزسوق داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها