نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان گفت: انقلاب اسلامی بدون تکیه بر قدرتهای شرق و غرب در هر صحنه ای پیروز میدان بوده است
کد خبر: ۸۹۷۲۶۷۶
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از میرجاوه، حجت الاسلام علی نقی طهرانی زاده در جمع مردم شهرستان میرجاوه اظهار داشت: انقلاب اسلامی بدون تکیه بر قدرتهای شرق و غرب در هر صحنه ای پیروز میدان بوده است.

وی افزود:در تاریخ هر جا صدای خداخواهی، توحید و معنویت بلند شده است دشمنانی در مقابل این خداخواهی بپا خواسته اندودو جبهه نور و ظلمت در مقابل هم صف آرایی کرده اند.

وس تصریح کرد:امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد گسترش صدای گفتمان دینی، سنت پیامبر و سیره اهل بیت (ع) در دنیای کنونی هستیم و در مقابل، تلاش‌های امریکا، اسرائیل وآل صعود بر این است که این نور خدا که در این مقطع از تاریخ جلوه و نمود پیدا کرده است، خاموش شود.

وی با اشاره به اینکه نور خدا تضمین کننده دین است خاطرنشان کرد: حکایات زیادی در قرآن است که به جریانات مختلفی اشاره داردو اظاعت از کفار در آن‌ها مردود شناخته شده است.

نماینده، ولی فقیه در سپاه سلمان گفت: ملت ایران با تکیه بر توانمندی، جهاد و شهادت طلبی و شعار ما می‌توانیم که از سوی معمار انقلاب مطرح شد به استقلال و خودکفایی رسیده است.

حجت الاسلام طهرانی زاده افزود: خداوند خطاب به پیامبر (ص) می‌فرمایند، که از کفار اطاعت نکن ما تو را در عرصه‌های مختلف یاری خواهیم کرد، همانطور که در ماجرای بعثت یاری کردیم.

وی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب نیز همانطور که خداوند وعده داده میبینیم که بدون کمک از بیرون و شعار نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و نظامی با ایمان و توکل سربلند بیرون آمده ایم.


وی ادامه داد: بعد از انقلاب کمتر اتفاقی را شاهد بودیم که دشمن تحت عنوان سناریو‌های مختلف در آن دست نداشته باشد از هشت سال جنگ تحصیلی گرفته تافتنه‌های مختلف و تحریم‌ها که از همه آن‌ها سربلند بیرون آمده ایم.


وی بیان کرد: این ترفند‌ها و دسیسه‌های همیشگی نشاندهنده اینست که نباید هیچگاه از دشمن غافل شد و باید بدانیم که اگر داعش را به اتمام برسانیم فتنه جدیدی طراحی می‌شود و هیچ زمانی نیست که دشمن نقشه‌ای نداشته باشد


وی اظهار کرد: آل صعود گفته است ظرف ۶ ساعت آسمان ایران را اشغال کنیم وقتی این سخنان در مناظره تلوزیونی پخش می‌شودوزیر امور خارجه امریکا می‌خندد که این شوخی و بذله گویی است که بتوانید آسمان ایران را تصرف کنید و این امکان ندارد

نماینده، ولی فقیه در سپاه سلمان استان گفت: در مقابل اگر ایران بخواهد به شما حمله کند این کار را ظرف مدت کوتاهی انجام می‌دهد و قبل از اینکه بتوانید از امریکا کمک بخواهید نابود می‌شوید.


حجت الاسلام طهرانی زاده افزود: امروز مقامات امریکایی به این نتیجه رسیده اند که در جنگ نرم و سخت نمی‌توانند با ایران اسلامی رو در رو شوند؛ بنابراین سناریو‌های تازه‌ای می‌نویسند و به تحریم‌ها و فتنه روی آوردند و تحریم‌های فلج کننده اقتصادی را برای ما طراحی کنند.

وی ادامه داد: این در حالی است که در دولت یازدهم بار‌ها اندیشمندان دینی هشدار دادند که به فکر ارتباط با دشمنان نباشید، زیرا نتیجه‌ای را بدنبال ندارد، اما باز هم عده‌ای به فکر ارتباط با دشمنان هستند.



وی بیان کرد: به برکت شما جوانان نبوغ و استعداد با اتکاء به علم خودمان به این طراز دینی رسیده ایم و باور‌های قرآنی داریم کار می‌کنیم و انقلاب اسلامی نیز با شعار نه شرقی و نه غربی جمهوری اسلامی که همان قرآن است دارد به حیات خود ادامه می‌دهد


وی اظهار کرد: برخی افرادی که صاحبان تریبون‌ها مطالبه گری هستند چرا سکوت می‌کنند و فتنه را رد و محکوم نمی‌کنند.تا  از این آزادی در جمهوری اسلامی سوء استفاده نشود.
 
ارسال نظرات