دشمن در فتنه جدید به‌دنبال اجرای طرح "تنبیه ایران" بود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان ضمن تشریح پروژه دشمن تحت عنوان طرح "تنبیه ایران" گفت: اصلاح و پیاده‌سازی مجدد برجام، ایجاد انزواع جهانی علیه ایران و وادار کردن ایران به عقب‌گرد در منطقه از اهداف این طرح بود.
کد خبر: ۸۹۷۲۶۶۹
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام و‌المسلمین غلامحسن تسخیری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان در راهپیمایی مردم رشت در محکومیت اقدامات اخیر فتنه‌گران در کشور اظهار داشت: تجمع امروز مردم رشت نشان از بیداری، غیرتمندی و هوشیاری آنان در راستای نابودی فتنه است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان فتنه اخیر را فتنه‌ای آمریکایی صهیونیستی دانست و خاطرنشان کرد: پیامبر اکرم (ص) گمراهی بعد از شناخت، فتنه‌های گمراه کننده، شکم‌بارگی و شهوت‌رانی را از علل گمراهی مسلمانان می‌دانستند.

تسخیری ضمن بررسی علل چرایی زیاد بودن دشمنان ایران عنوان داشت: امروز باید بررسی کنیم که چرا دشمن پس از گذشت 4 دهه از عمر انقلاب اسلامی، هنوز از مردم انقلابی ایران دست برنمی‌دارد و همواره به‌دنبال ایجاد توطئه علیه آنان است.

وی با بیان اینکه در هنگام تبلیغ دین اسلام توسط پیامبر اکرم (ص) تمام دشمنان و کفار با تمام قوا در مقابل او ایستادند گفت: دشمنان اسلام حضرت محمد (ص) را بارها مورد آزار و اذیت قرار دادند و هدفشان این بود که پیامبر اکرم (ص) از توحید و دعوت مردم به یکتاپرستی دست بردارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به استقامت پیامبر اکرم (ص) در مقابل تمام مشکلات و توطئه‌ها ابراز داشت: پیامبر با این ایستادگی، دین خود را به مردم عرضه کرده و آنان را از گمراهی به سمت نور الهی هدایت کرد.

تسخیری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از قیام و ایستادگی پیامبر اکرم (ص) الگو‌برداری کرده است تصریح کرد: انقلاب ایران در سال 57 با همان هیبت و همان شکل انقلاب پیامبر اکرم (ص) تشکیل شد.

وی با اعلام اینکه دشمن با تمام امکانات و قوا در مقابل انقلاب اسلامی ایران ایستاده و تمام جهان را علیه ایران بسیج کرده است افزود: هدف دشمن و تنها هم و غم او این است که اسلام اصیل و ناب محمدی را نابود کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان، جمهوی اسلامی ایران را "ام القری" اسلام دانست و تصریح کرد: امروز دشمن به‌دنبال آن است که اسلام ناب محمدی را در جمهوری اسلامی ایران نابود کند و اسلام سعودی عربستان را در جهان گسترش دهد.

تسخیری با تاکید بر اینکه دشمنان امروز از گسترش اسلام جمهوری اسلامی ایران در جهان وحشت کردند اظهار داشت: امروز اسلام اصیل در اروپا، آمریکا و آفریقا نفوذ کرده است و دشمن می‌داند که گسترش انقلاب اسلامی در جهان سبب نابودی او می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن، جمهوری اسلامی ایران را حکومتی تاثیرگذار در جهان می‌داند خاطرنشان کرد: امروز دشمن کارآمدی نظام جمهوری اسلامی را دیده است و در تلاش است تا با تمام قوا و استفاده از عوامل داخلی خود فتنه و توطئه‌هایی را علیه آن ایجاد کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اعلام اینکه دشمن هر ده سال یکبار فتنه جدیدی را در ایران ایجاد می‌کند عنوان داشت: دشمن برای ایجاد فتنه در سال 98 برنامه‌ریزی کرده بود اما بروز برخی روزنه‌ها او را وادار به اقدام زودهنگام کرد.

تسخیری اظهار داشت: دشمن گمان کرده بود در این زمان که مردم به معضلات اقتصادی و معیشتی کشور، به سوء مدیریت ها و به برخی مسئولان معترض هستند می‌تواند از فرصت استفاده کرده و توطئه خود را پیاده‌سازی کند.

وی با بیان اینکه دشمن در فتنه اخیر به دنبال اصلاح‌طلب و اصولگرا نبود و فقط می‌خواست پرچم جمهوری اسلامی را پایین بیاورد گفت: دشمنان باید بدانند که این ملت هر زمان، انقلاب، اسلام و ولایت را در خطر ببیند با مشت‌های گره کرده خود شعار "مرگ بر آمریکا" سر داده و در مقابل او می‌ایستد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان ضمن تشریح پروژه دشمن تحت عنوان طرح "تنبیه ایران" اعلام کرد: اصلاح و پیاده‌سازی مجدد برجام، ایجاد انزوا جهانی علیه ایران و وادار کردن ایران به عقب‌گرد در منطقه از اهداف این طرح بود.

تسخیری خاطرنشان کرد: جداسازی اقتصاد ایران از اقتصاد جهانی، تفرقه افکنی در جامعه ایران، نابودی موشک‌های ایران، عقب نشینی ایران از عمق راهبردی خود در منطقه و تبدیل کردن به لیبی و عراق از دیگر اهداف دشمن بود.

وی با اشاره به دیگر دسیسه‌های آمریکا علیه نظام اسلامی ابراز داشت: دشمن در تلاش بود تا ابتدا ایران را وادار به اصلاح برجام کند و سپس ایران را به‌خاطر اقداماتش در منطقه و به بهانه نقض حقوق بشر تنبیه کند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به ناکامی آمریکا در برپایی جلسه ضد ایرانی شورای امنیت سازمان ملل تصریح کرد: امروز آمریکا روز به روز در منطقه و در جهان مفتضح‌تر از قبل می‌شود.

وی با اعلام اینکه دشمن به‌دنبال بازگشت تحریم‌ها علیه ملت ایران بود خاطرنشان کرد: آنان می‌خواستند تا از نفوذ ایران در خاورمیانه جلوگیری کرده و تاثیرگذاری ایران در عراق، سوریه و یمن را کاهش دهند.

تسخیری با اشاره به پیام حضور پرشور مردم در تجمع علیه فتنه‌گران و دشمنان نظام اسلامی اظهار داشت: ما در این تجمع خطاب به مسئولان می‌گوییم که باید به توان داخلی و اقتصاد مقاومتی اعتماد کنند و اقدامی را برای رفع مشکلات مردم انجام دهند.

وی خطاب به آمریکا، منافقان، انگلیس و فتنه‌گران گفت: آنهایی که تلاش کردند با لجن‌پراکنی ملت ایران دچار مشکل کنند بدانند که اسلام، انقلاب اسلامی و ولایت خطوط قرمز ملت ایران هستند و هرکسی با هر لباسی و در هر پست و مقامی بخواهد از آن‌ها عبور کند در مقابل او می‌ایستیم.

ارسال نظرات