خبرهای داغ:

یکصد زن فرهیخته فارس تا پایان سال معرفی می شوند

مدیر کل امور بانوان استانداری فارس با اشاره به اینکه دیدگاه اسلام در خصوص زنان یک دیدگاه محنصر بفرد در بین تمام ادیان است، گفت: یکصد بانوی فعال و فرهیخته را تا پایان سال معرفی خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۹۷۲۶۵۷
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰

سیده معصومه دستغیب، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری فارس در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در تمامی سازمان ها تعدادی از زنان و خانواده را داریم، گفت: ایجاد هماهنگی، هم افزایی و افزایش هماهنگی های بیشتر در خصوص زنان و خانواده را در این جلسه مد نظر قرار خواهیم داد.

 وی اظهار داشت: با روابط عمومی سازمان ها، هم اندیشی خواهیم داشت تا به مسئله زنان و خانواده توجه شود.

 این مقام مسئول با تاکید بر اینکه کسانی که در عرصه رسانه خدمت می کنند، کمتر از جهادگران نیستند، انعکاس اخبار و به چالش کشیدن و پاسخ خواستن از مسئولین به طور حتم مهمترین گام رسانه هاست، تاکید کرد: رسانه ها می توانند مسائل مردم را به مسئولین معرفی کنند و اگر قدمی برای رفاه و آسایش مردم بر می دارید خداوند متعال اجر آن را به شما خواهد داد.

 وی با اشاره به اینکه دیدگاه اسلام در خصوص زنان یک دیدگاه محنصر بفرد در بین تمام ادیان است و در خصوص زنان توجه ویژه ای در اسلام وجود داشته است که در سیره عملی پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) قابل مشاهده است، اظهار داشت: ایام ولادت حضرت زهرا (س)، به عنوان روز زنان محسوب می شود که تنها در همین ایام روز زن به معرفی سیره آن حضرت (س)، بسنده می شود و چقدر مناسب بود که الگوی رفتاری حضرت زهرا (س) را در طول سال به جامعه معرفی کنیم.

 دستغیب با اشاره به اینکه امروز دختران و زنان ایران اسلامی در همه عرصه های مختلف جامعه رتبه های مختلف را به دست آورده اند، تاکید کرد: الگوهای مختلف را برای زنان باید معرفی کنیم و این مسئله ایست که به آن توجه نشده است.

 وی با اشاره به اینکه یکصد بانوی فعال و فرهیخته را تا پایان سال معرفی خواهیم کرد، افزود: چهار کار بین المللی و ملی در حوزه بانوان در استان فارس انجام شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار