خبرهای داغ:
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قزوین:
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قزوین طی بیانیه‌ای اغتشاشات و آشوب‌های اخیر را محکوم و خواستار رسیدگی به مشکلات اقتصادی و مطالبات مردم توسط دولتمردان شد.
کد خبر: ۸۹۷۲۶۵۳
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قزوین طی بیانیه‌ای اغتشاشات و آشوب‌های اخیر را محکوم و خواستار رسیدگی به مشکلات اقتصادی و مطالبات مردم توسط دولتمردان شد.
متن بیانیه به شرح زیر است:
بسمه تعالی

لَقَدِ ابْتَغَوُا الْفِتْنَةَ مِن قَبْلُ وَقَلَّبُوا لَكَ الْأُمُورَ حَتَّىٰ جَاءَ الْحَقُّ وَظَهَرَ أَمْرُ اللَّهِ وَهُمْ كَارِهُونَ (توبه٨٤)
خدای تبارک و تعالی را شاکریم در سیزدهم دی باز هم شاهد تجلی حضور مردم ولایت مدار و انقلابی مردم ایران اسلامی در صحنه مبارزه با فتنه بودیم.
ضدانقلاب ها همانند گذشته به کاهدان زده اند و دچار بزرگترین اشتباهات سیاسی شده‌اند و بار دیگر از مردم غیرتمند ایران سیلی خوردند.
طبق اصل بیست و هفتم قانون اساسی اعتراضات مسالمت آمیز حق مردم است ولی اقلیتی مزدور که خارج از کشور هدایت می شوند سعی در این داشتند که از آب گل آلود ماهی بگیرند ولی با بصیرت مردم اهدافشان عقیم ماند.
مزدوران داخلی بدانند که جنایاتشان دیگر نزد مردم رنگی ندارد ؛ حساب معترضین واقعی به اوضاع اقتصادی و معیشتی از حساب اغتشاشگرانی که به اموال عمومی آسیب می‌زنند ، شهروندان بی گناه را می‌کشند و به آتش زدن مقدسات دست می‌زنند جداست.
بی شک مقصر اصلی مشکلات اقتصادی مردم دولت است ، اگرچه مردم پای آرمان های انقلاب ایستاده‌اند اما حق دارند از زندگی اشرافی مسئولان گلایه مند باشند.
قوه مجریه بجای فرافکنی و انداختن تقصیرها به گردن دیگران به حل مشکلات ایجاد شده پرداخته و احقاق حقوق کند.
مردم غیور سختی مشکلات را تحمل می‌کنند و بی عدالتی را نه!
گویا مسئولین دولتی که به خوی اشرافی گری عادت کرده‌اند به سمعکی نیاز دارند تا صدای بی‌عدالتی هم وطنان را بشنوند.
دولت به این سوال ها پاسخ صریح دهند که آیا دستاوردهای برجام در سفره‌های مردم قابل مشاهده است؟
آیا طرفداران دولت هنوز به تدبیر شما امید دارند؟
آیا مردم از عملکرد شما راضی‌اند؟

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قزوین

9001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها