خبرهای داغ:
سیدی با بیان اینكه بنای ما تقویت حوزه بین‌الملل دوره شانزدهمین جشنواره است، بنای ما تقویت حوزه بین‌الملل جشنواره امام رضا(ع) است.
کد خبر: ۸۹۷۲۶۱۷
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین سیدی، معاون فرهنگی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) دبا بیان اینكه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) كه برای سال آینده برگزار خواهد شد، در چند بخش تقویت خواهد شد، گفت: یكی در حوزه فرهنگی هنری است كه چند نفر از صاحب‌نظران و بزرگان در حوزه سیاستگذاری آن به جمع ما پیوستند.


وی با بیان اینكه این جشنواره در حوزه بین‌المللی نیز تقویت خواهد شد، گفت: بنای ما تقویت حوزه بین‌الملل جشنواره امام رضا(ع) است اما ممكن است این تقویت، به شیوه سال‌های گذشته صورت نگیرد البته همكاری ما با جامعةالمصطفی سر جایش است ولی نوع تعاملات با هدف تعمیق و قوی‌تر شدن ممكن است تغییر كند.


سیدی ادامه داد: چیزی كه بنا داریم انجام شود، این است كه حتماً در چند كشور همایش‌های علمی بسیار قوی در حوزه فرهنگ رضوی برگزار كنیم.


معاون فرهنگی بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) از برگزاری ۸ همایش علمی پژوهشی در كشورهای مختلف خبر داد و گفت: ما تلاش می‌كنیم تا برنامه‌های خود را در كشورهای مختلف به صورت علمی و تخصصی جهت‌دهی و مدیریت كنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها