یک مخترع بسیجی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

ساخت رادیاتور با کاهش مصرف برق و افزایش گرما

نوروزپور بیان داشت: با استفاده از پودر اکسید منیزیم فرمولاسیونی را طراحی کردم که این رادیاتور دو برابر گرما می دهد و یک سوم رادیاتور های دیگر مصرف دارد.
کد خبر: ۸۹۷۲۶۱۳
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴

حجت الاسلام صابر نوروز پور مخترع و نخبه بسیجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اختراعات خود در راستای کاهش مصرف اظهار داشت: یکی از اختراعات بنده در راستای کاهش مصرف، طراحی و ساخت رادیاتور برقی کم مصرف است.

وی با بیان این مطلب افزود: این رادیاتور، یک سوم مصرف رادیاتور های برقی موجود در دنیا را دارد. با استفاده از پودر اکسید منیزیم فرمولاسیونی را طراحی کردم که این رادیاتور دو برابر گرما می دهد و یک سوم رادیاتور های دیگر مصرف دارد.

این مخترع بسیجی خاطرنشان کرد: رادیاتور برقی کم مصرف، دو برابر رادیاتور های آبی کار می کند ضمن لوله کشی در آن حذف شده و گاز هم مصرف نمی شود و فقط با برق کار می کند که البته وقتی کار می کند مصرف آن به یک پنجم رادیاتور های موجود در کل دنیا می رسد.

حجت الاسلام نوروز پور در رابطه با تجاری سازی این اختراع ابراز داشت: به زودی تولید انبوه این اختراع را شروع خواهیم کرد.

وی بیان داشت: متاسفانه دستگاه های دولتی هیچ حمایتی از اختراعات ما نکردند و ما این اختراع را به صورت شخصی و با جمعی از طلبه های بسیجی به مرحله تولید رساندیم.

ارسال نظرات