خبرهای داغ:
سازمان بسیج عشایری کشور با صدور بیانیه‌ای اغتشاشات اخیر در کشور را محکوم کرد

تاکید بر حفظ وحدت و یکپارچگی

وحدت، یکپارچگی و بصیرت همراه با ولایت مداری مردم همیشه در صحنه کشور عزیزمان در برهه‌های مختلف تاریخی توانسته است تهدیدهای دشمنان قسم خورده را با شکست مواجه نماید.
کد خبر: ۸۹۷۲۶۰۷
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج عشایری کشور با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر بر حفظ آرامش و وحدت از سوی مردم تاکید کرده و اعلام میدارد:

 

مردم فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی امروزه، بیشتر از همه به ضرورت حفظ آرامش در جامعه پی برده و دشمنان همواره تلاش می‌کنند، به هر بهانه‌ای به انسجام و وحدت مردم آسیب زده و از بیان خواسته‌های به حق مردم سوءاستفاده کرده و موج سواری کنند، غافل از اینکه مردم همیشه در صحنه، با بصیرت و دشمن شناسی و به پشتوانه هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب آنان را مایوس خواهند کرد.

 

بی گمان فتنه، دو دسته از آثار دنیوی و اخروی را به دنبال دارد. دشمنان با فتنه گری خود می کوشند تا از گسترش فرهنگ توحیدی اسلام و نظام عدالت پرور آن جلوگیری کنند و اجازه ندهند تا اسلام در یک فضای روشن و سالم به رشد و بالندگی ادامه دهد و نظریه نظام سیاسی مبتنی بر ولایت و امامت و عدالت به اثبات رساند.

 

وحدت، یکپارچگی و بصیرت همراه با ولایت مداری مردم همیشه در صحنه کشور عزیزمان در برهه‌های مختلف تاریخی توانسته است تهدیدهای دشمنان قسم خورده را با شکست مواجه نماید و در نهایت پیروزی و سربلندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان به ارمغان آورد.

 

ملت مبارز و انقلابی ایران سیاست‌های خباثت‌آلود استکبار در منطقه‌ را عمیقاً می‌شناسد و درک کرده است و قاطعانه پاسخ داده و خواهد داد چرا که ما در طول این سال ها کم از خارج مرزها و دست نشانده های آنان در داخل دچار فتنه نشده ایم که نمونه بارز آن فتنه سال ۸۸ بود که توسط ملت و رهبری و با عنایات باری تعالی و توجهات حضرت بقیه ا…العظم خنثی گردید و حماسه ای چندباره آفرید.

 

ما به‌خوبی واقفیم که اساساً برنامه‌ریزان این فتنه‌ها همان کسانی هستند که با ابزارهای مختلف خود مشکلات اقتصادی را برای مردم به‌وجود آورده‌اند و اثبات کرده‌اند که هیچ‌گاه خیرخواه هیچ ملتی نبوده‌اند.

 

دولت مردان آمریکا بدانند که با رجزخوانی و جنگ روانی راه به جایی نخواهند برد و نتیجه این گستاخی ها، یکپارچگی و اتحاد ملت ایران در مقابل زیاده خواهی غربی ها و استکبار جهانی خواهد بود.

 

حضور حماسی عشایر همیشه در صحنه در روزهای اخیر این بار کارساز بود و همه شهرها به پا خاستند، بصیرت همین است که دشمن را به‌موقع شناختند و به صحنه آمدند.

 

ما جامعه عشایری و اقوام مختلف ایران اسلامی اعم از آذری، کرد، لر، عرب، فارس، بلوچ، ترکمن و ... «شیعه و سنی» با چنگ زدن به حبل المتین الهی و حفظ وحدت و یکپارچگی خود، با بصیرت و آگاهی تمام و کمال، گوش به فرمان ولایت و رهبری امام خامنه ای عزیز، تا پای جان بر پاسداری از انقلاب اسلامی و آرمانهای والای امام خمینی کبیر ایستاده و پافشاری می کنیم.

 

 

 

ارسال نظرات