سردار غیب‌پرور در دیدار با خانواده شهید محمدیان:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دفاع از حرم حضرت زینب‌(س) و شکست‌ دادن گروه تروریستی داعش نقطه درخشانی در کارنامه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۷۲۵۶۳
|
۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز (یک‌شنبه) با خانواده شهید مدافع حرم جاویدالاثر امیر علی محمدیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار غیب‌پرور در این دیدار با اشاره به رشادت‌های شهدای خان‌طومان اظهار داشت: دفاع از حرم حضرت زینب‌(س) و شکست‌ دادن گروه تروریستی داعش که از حمایت کشورهای مختلف منطقه و غرب برخوردار بود نقطه درخشانی در کارنامه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به مقام و منزلت شهدای مدافع حرم و خانواده‌ی این شهدا افزود: پیگیری امور مربوط به خانواده شهدا و دیدار و گفت‌وگو با آن‌ها برکت زندگی پاسداران و مانند اکسیری حیات‌بخش است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: شهدا، بسیجیان، پاسداران، خانواده شهدا و مردم ایران اسلامی همه عضو یک خانواده هستند و در طرف مقابل ضد انقلاب، دشمنان جمهوری اسلامی و دشمنان مردم ایران قرار دارند و همه‌ی خانواده باید در مقابل این دشمنان با یکدیگر متحد باشند.

 

دفاع از حرم حضرت زینب(س) نقطه درخشانی در کارنامه سپاه پاسداران استدفاع از حرم حضرت زینب(س) نقطه درخشانی در کارنامه سپاه پاسداران استدفاع از حرم حضرت زینب(س) نقطه درخشانی در کارنامه سپاه پاسداران استدفاع از حرم حضرت زینب(س) نقطه درخشانی در کارنامه سپاه پاسداران استدفاع از حرم حضرت زینب(س) نقطه درخشانی در کارنامه سپاه پاسداران استدفاع از حرم حضرت زینب(س) نقطه درخشانی در کارنامه سپاه پاسداران است

ارسال نظرات