خبرهای داغ:
ما زنان و مادران ایران اسلامی ضمن اعلام انزجار خود از فتنه و فتنه گران داخلی و خارجی، خواهان اشد مجازات برای فتنه گران جبهه استکبار و معاندین نظام ، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه هستیم .
کد خبر: ۸۹۷۲۵۲۲
|
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار،  در تقویم تاریخ ایران زنان همواره به عنوان مادران، همسران ودختران درخشیده اند؛ آن‌ها همواره برای نگه داشت مام میهن مادرانه دلسوزی کرده و ازجان و مال و فرزندان خود گذشته و هم پای مردان، ایرانی عزتمند را ساخته اند.

هنرانقلاب اسلامی این بود که زنان جامعه ما را متحول ساخت و در مسیر اسلام و ارزش‌های الهی هدایت کرد و از بی هویتی و بی بند و باری و ابتذال که سوغات غرب بود، به سوی عزت خواهی، عفاف، درک شخصیت و کمال جویی و تحول فکری و روحی هدایت کرد و از دون مایگی به اوج انسانیت ارتقا بخشید.
زنان مسلمان در انقلاب اسلامی شخصیت و هویت خویش را یافتند و به مقام و منزلت والای خویش پی بردند و بینش سیاسی، فرهنگی و اجتماعی پیدا کردند. این تحول فکری و روحیه‌ی بزرگی که نصیب زنان شد، موهبت الهی بود که امام خمینی بار‌ها از ان به بزرگی یادکرده و ان را افتخار بزرگ ملت ایران دانست. زنان با عزمی استوار علیه طاغوت واستکبار جهانی به صحنه مبارزه امدند و دین خود را نسبت به اسلام و انقلاب به خوبی ادا کردند.
حال شاهدیم که عده‌ای که تاریخ گواه دشمنی آن‌ها را می‌دهد چگونه امروز بر طبل دلسوزی می‌کوبند و زنان را به عنوان خاکریز مهندسی عملیات روانی خود قرار داده و دربنگاه‌های خبری خود مدعی حضور پر شور و شجاعانه زنان در شورش‌های خیابانی هستندو حمایت از زنان ایرانی را بر خود واجب می‌دانند و داعیه دار آزادی برای آنان هستند، اما زهی خیال باطل آن‌ها فراموش کرده اند که ایران اسلامی سالهاست با دستکش مخملین حقوق زن غربی آشناست. دستکشی که سالهاست نخ‌نما شده است.
مازنان و مادران ایران اسلامی ضمن اعلام انزجار خود از فتنه و فتنه گران داخلی وخارجی، خواهان اشد مجازات برای فتنه گران جبهه استکبار و معاندین نظام، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها