جانشین مجمع رهروان امر به معروف استان بوشهر:

اساس امر به معروف در جامعه بر مردم استوار است

جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در جلسه هم اندیشی اعضای این مجمع با فرماندهی انتظامی این استان گفت: اساس امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بر مردم استوار است.
کد خبر: ۸۹۷۲۴۴۸
|
۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴

 

به گزارش خبرگزاری بسج از بوشهر، عبدالله فاتحی اظهار کرد: ما در نظام جمهوری اسلامی هم از عقل و هم از شرع بهره می­ گیریم در حالی که در دنیای سکولار امروز فقط از عقل بهره گرفته می­ شود به همین علّت انتظار می­ رود که پیشرفت­ های ما در عرصه­ های مختلف بیش­تر از آن­ ها باشد امّا گاهی اوقات مشاهده می­ کنیم که در بکارگیری عقل و شرع کوتاهی­ هایی در جوامع ما صورت گرفته است.

وی افزود: لازم است که همه ما با پایبندی به احکام الهی و هم با بهره گرفتن از عقل، اندیشه و تفکّر خودمان را مجهز کنیم تا در هر دو زمینه بتوانیم رشد و بالندگی بیش­تری از خود نشان بدهیم.

جانشین مجمع رهروان امر به معروف استان تأکید کرد: انسان از نظر عقل و تفکّر در بین همه مخلوقاتی که خداوند متعال آفریده است برتر است و پیامبر گرامی ما هم عقل کل و ختم رسل بوده است پس لازم است که ما در عقل و اندیشه از تمام ملّت­ های دنیا جلوتر باشیم.

فاتحی خاطرنشان کرد: امروز در عین حالی که جمهوری اسلامی در دنیا از لحاظ قدرت سیاسی برتر است امّا یک ضعف فکری در جوامع ما حس می­ شود که لازم است در این زمینه ما جوانان خود را اندکی باهوش­ تر و با عقل، منطق و استدلال تربیت کنیم.

وی افزود: مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان در این زمینه دست همکاری خود را به سمت همه نیروهای دلسوز نظام اسلامی دراز می­ کند و اعتقاد دارد که در این زمینه لازم است با مجموعه­ ها کار شود چرا که کار کردن با تک تک افراد کار ساده­ ای نیست.

جانشین مجمع امر به معروف و نهی از منکر استان اذعان کرد: این مجمع با ارگان­ ها و مجموعه­ های مختلف، نشست­ های متعددی را برگزار کرده و می­ کند تا در راستای پیاده­ سازی اهداف خود بتواند هم به مجموعه­ های مختلف کمک کرده و هم از آن­ ها کمک بگیرد تا بتواند وظیفه خود را در دو جهت عقل­ گرایی و شرع­ محوری انجام داده و جامعه را با عقل و شرع بیش از پیش آگاه کرده و پایبند بکند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات