راهپیمایی بزرگ مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان میبد در محکومیت اغتشاشات اخیر در روز دوشنبه ۱۸ دی ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۷۲۳۹۹
|
۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، حجت‌الاسلام محمد رضا ابراهیمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میبد ضمن محکومیت فتنه جدید دشمنان اظهار کرد: در پی اغتشاشات اخیر در برخی از نقاط کشور توسط بعضی از افراد فریب خورده داخلی و وابسته به بیگانگان اتفاق افتاده دل هر ایرانی را به درد آورد.
وی افزود: در روز‌های اخیر با طراحی، هدایت پشت صحنه و حمایت ذلت‌بار استکبار جهانی، عده‌ای هرچند قلیل اغتشاشاتی را رقم زدند و متاسفانه به مقدسات هتک حرمت کردند. حوادث اخیر نشان می‌دهد که دشمنان همچنان قصد ضربه زدن به پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارکان آن را دارند و همواره مترصد فرصت برای ایجاد تفرقه هستند.
حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: راهپیمایی باشکوه و حماسی مردم شهیدپرور، ولایت‌مدار و انقلابی شهرستان میبد در محکومیت اغتشاشات اخیر صبح روز دوشنبه ۱۸ دی ماه ۹۶ ساعت ۱۰ با تجمع در پارک فلسطین و حرکت گسترده مردم به طرف امامزاده سید صدرالدین قنبر برگزار می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میبد در پایان گفت: از تمامی اقشار مختلف مردم میبد که دل در گرو انقلاب دارند دعوت می‌کنیم تا با حضور فعال و همه‌جانبه خود حماسه‌ای دیگر در مقابل وقایع اخیر خلق کنند.
ارسال نظرات